آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

برخی‌ها دوست ندارند شهرداری به لیگ یک صعود کند/ اگر از عملکرد من راضی نیستند سریعا از تیم جدا می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری هویت ورزشی شهر بندرعباس است اما برخی‌ها دوست ندارند این تیم به لیگ یک صعود کند.

بازخبر ، محمد ربیعی شامگاه دوشنبه پس از پایان بازی تیمش مقابل شهید کریمی جویبار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: در آب و هوای بندرعباس فوتبال بازی کردن بسیار سخت است.

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم که به لطف خداوند این اتفاق افتاد ولی بازی کردن در هوای شرجی بندرعباس بسیار سخت است و مسؤولان باید کاری بکند که بازی‌های خانگی ما در ساعت بهتری برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بیان داشت: گروه دوم لیک دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، گروه بسیار سختی است و بیشترین تیم‌های این گروه مدعی صعود به لیگ دسته اول هستند.

ربیعی عنوان کرد: من آمده‌ام که خدمتی برای فوتبال این استان انجام دهم و با تلاش بازیکنان، کادر فنی و تمامی مجموعه، به لیگ یک صعود کنیم اما انگار برخی‌ها نمی‌خواهند این کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: من از آن دسته مربیانی نیستم که خود را به تیمی تحمیل کنم و اگر از عملکرد من راضی نیستند سریعا از تیم جدا خواهم شد چراکه کارنامه من روشن است و دوست دارم چهارمین تیم را هم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول بیاورم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در مورد بحث فنی تیم گفت: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و طبیعی است تیمی که سه گل جلو باشد برای حفظ گل‌های زده کمی عقب‌تر بازی می‌کند هرچند خواسته من نبود که تیم عقب بکشد و این کار بازیکنانم موجب شد تا تیم حریف فشار بیاورد و دو گل خورده از سه گل ما را جبران کنند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *