آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اعضای دو شغله‌ شورای شهر به رأی مردم احترام بگذارند/شورا جای سیاسی بازی نیست

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ دو شغله‌های شورای شهر علاقه دارند شورا را به بازی و بحث‌های سیاسی بکشانند و با طرح بحث‌های واهی و بدون پایه و اساس آن را از کارآمدی بیندازند و سیاسی کنند.

باز خبر,ابوالفضل قناعتی درباره دو شغله‌های شورای شهر تهران اظهار داشت: با توجه به مشغله‌هایی که در فعالیت‌های شهری است و حساسیت‌های ویژه‌ای که سازمان بازرسی کل کشور برای شورای شهر دارد و حتی عضویت در شورا را به عنوان شغل تلقی کرده است و حضور افتخاری اعضا را در فدراسیون‌ها لغو کرده، بنابراین جای توجیه ندارد که یک عضو شورا شغل دیگری را که جزو مشاغل حساس در دولت است، به خاطر جریان فکری و رابطه‌ای که دارد، بپذیرد.

وی افزود: شاغل شدن عضو شورای شهر در مسئولیت دیگری نشان از عدم توجه به رأی مردم و همیطور عدم پاسخگویی به اعتماد مردم است؛ مردم به اعضای شورای شهر اعتماد کرده‌اند و این افراد را به شورا فرستادند، ولی متأسفانه بعضی از اعضا فرصت لازم را در شورا نمی‌گذارند و به شغل‌های دیگر خود می‌پردازند.

قناعتی گفت: دو شغله‌های شورای شهر علاقه دارند شورا را به بازی و بحث‌های سیاسی بکشانند و با مطرح کردن بحث‌های واهی و پوچ و بدون پایه و اساس، شورا را از کارآمدی بیندازند و سیاسی کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: توصیه بنده به چند شغله‌های شورای شهر این است که به خاطر اعتماد مردم دیگر شغل‌ها را کنار بگذارنند و علی‌رغم اینکه در شورا کار سیاسی نکنند؛ خدمت به مردم را سرلوح کار قرار دهند، چرا که تهران با مشکلات متعددی از جمله ترافیک و آلودگی‌های زیست‌محیطی مواجه است.

قناعتی تأکید کرد: بعضی از اعضای شورای شهر علاقه دارند در هر جایی دستی داشته باشند و انتفاعی ببرند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *