آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بندرعباس کلید می خورد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فهرست اجراهای دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

باز خبر, منطقه خلیج فارس، علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران گفت: دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٣ الی ١۶ آذرماه در بندرعباس و در سالن های تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.

وی افزود: در جشنواره امسال ١٢ گروه از استان های اصفهان ، تهران ، مشهد ، همدان و هرمزگان شرکت کرده اند که چهار گروه به هرمزگان تعلق دارد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان درخصوص نحوه اجرای نمایش ها اذعان کرد: هر نمایش در دو سانس اجرا خواهد شد که زمان و مکان اجرای هرکدام از نمایش ها اعلام شده است.

درویش نژاد خاطر نشان کرد: در اختتامیه جشنواره که سه‌شنبه (١۶ آذر) ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

به گزارش ایسنا، در روز شنبه (۱۳ آذر) نمایش های “قصه کفشهای کوچولو” و “یکی بود یکی نبود” در تماشاخانه آفتاب و نمایش های “اینجا خانه من است” و “بهار برای بهار نمی آید” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر به روی صحنه می رود.

همچنین در روز یک‌شنبه (۱۴ آذر) نمایش های “مسافر شهر فیروز” و “ماهور” در تماشاخانه آفتاب و نمایش های “عمو سبیلو” و “پیتزا مخلوط و بی بی دریا” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر به نمایش در می آید.

و به همین ترتیب دوشنبه (۱۵ آذر) نمایش های “گم” و “زیر گنبد طلا” و نمایش های “بهترین دوست هر کس” و “شهر پرنده ها” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر برگزار خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *