آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رییس هیئت فوتبال هرمزگان

امینی زاده : رشد نسل آینده فوتبال هرمزگان شروع شده است/ توان مدیریتی باشگاه‌‌ها افزایش یابد

رییس هیئت فوتبال هرمزگان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در رده‌های پایه فوتبال، گفت:در رده‌های پایین‌تر کار را شروع کرده‌ایم و در نظر داریم اقدامات لازم جهت رشد نسل آینده فوتبال هرمزگان را از این طریق فراهم کنیم.

عباس امینی زاده

بازخبر,رییس هیئت فوتبال هرمزگان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در رده‌های پایه فوتبال، گفت: در رده‌های پایین‌تر کار را شروع کرده‌ایم و در نظر داریم اقدامات لازم جهت رشد نسل آینده فوتبال هرمزگان را از این طریق فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال هرمزگان، عباس امینی‌زاده در اظهار نظری پیرامون این مسئله، گفت: برنامه هیئت فوتبال در دوره مدیریتی جدید، بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت فوتبال باشگاه‌ها از اولویت هاست.
وی با اشاره به اینکه باشگاه‌ها باید بتوانند نیازهای مادی خود را رفع کنند، افزود: اعتقاد بر این داریم که باید باشگاه‌ها را به لحاظ ساختاری در هرمزگان تقویت کنیم و خودشان بتوانند از محل درآمدها، تیم را مدیریت کنند.

رییس هیئت فوتبال استان هرمزگان از عدم توانایی باشگاه‌ها در تامین مخارج و هزینه‌ها به عنوان این یک نقص یاد کرد و خطاب به باشگاه‌ها و مربیان و دست‌اندرکاران فوتبالی استان گفت: هئیت جدید کار خود را با همه ی مشکلات موجود ، تنها دو ماه است که شروع نموده و نباید عجله کرد، زیرا برای بخش‌های مختلف مربوط به هیئت فوتبال برنامه های کوتاه ‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده است.

امینی‌زاده با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های مهم  هیئت فوتبال هرمزگان شناسایی و پرورش استعدادها است، تصریح کرد: متاسفانه مشکلات فعلی فوتبال استان زیاد است و ابتدا باید در رده‌های پایه و استعدادیابی کار کنیم.
وی از تقویت زیرساخت‌ها به عنوان یک ضرورت یاد کرد و ادامه داد: پس از آن می‌توان برای حضور در مسابقات و لیگ‌های مطرح کشوری برنامه‌ریزی مدون داشت و در آن محافل حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رییس هیئت فوتبال استان هرمزگان اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های فوتبال ساحلی و فوتسال استان، یکی از مهمترین اهداف دیگرهیئت فوتبال است، زیرا در این دو حوزه استعدادهای خوبی داریم و بازدهی نیز زودتر اتفاق می‌افتد.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه در عین حال، از فوتبال نیز غافل نمی‌شویم، تاکید کرد: در رده‌های پایین‌تر کار را شروع کرده‌ایم و در نظر داریم اقدامات لازم جهت رشد نسل آینده فوتبال هرمزگان را از این طریق فراهم کنیم.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *