آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان:

بنی هاشمی :نخستین جلسه هم اندیشی رؤسای هیئت های فوتبال شهرستان های هرمزگان برگزار میشود/می خواهیم ستاره های فوتبال هرمزگان را درخشان کنیم

سید محمد بنی هاشمی از برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی رؤسای هیئت های فوتبال شهرستان های هرمزگان خبر داد.

بازخبر /سید محمد بنی هاشمی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار بازخبر ضمن ارائه شرح فعالیت های اخیر هیئت فوتبال هرمزگان عنوان کرد: قدم پیش روی ما برای پیشرفت فوتبال هرمزگان برگزاری اتاق های همفکری منظم و پی در پی است.

وی افزود: نشست هم اندیشی رؤسا و مدیران هیئت های فوتبال شهرستانهای استان هرمزگان بر اساس برنامه ریزی قبلی، روز شنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۵ به میزبانی هیئت فوتبال قشم در این جزیره برگزار می گردد.

سید محمد بنی هاشمی در ادامه تصریح کرد: این دسته از جلسات که توسط مسئولین هیئت فوتبال هرمزگان برنامه ریزی و سیاست گذاری شده ، قرار است هر سه ماه به میزبانی یکی از شهرستانهای استان هرمزگان برگزار شود. ما قصد داریم ستاره های خاموش فوتبال استانمان را درخشان کنیم و در این راه مطمئنا تمام تلاشمان را به کار و از اهالی فوتبال هرمزگان دعوت به همکاری و همیاری می نماییم.

فوتبال استان هرمزگان مدتها بود که بدست فراموشی سپرده شده بود، و این درحالی بود که بسیاری از استانهای کشور، از جمله استان خوستان که شرایط مشابهی هم با هرمزگان دارد در این مدت تمرکز بیشتری را خرج فوتبالش کرده و ثمره اش را هم دیده است.

حالا چند وقت است که هیئت تازه ای ، مسئولیت فوتبال استان هرمزگان را بعهده گرفته، که با مدیریت عباس امینی زاده برنامه هایش را پیش می برد، مسئولین تازه نفس هیئت فوتبال هرمزگان ابتدا از تمامی کسانی که می توانستند به بهبود وضعیت ورزش استان کمک کنند دعوت کردند و پس از آن جلسات متعددی را پیرامون مسائل گوناگون تشکیل دادند که اتفاقا تاثیرگزار هم بوده است.

از جمله اتفاقاتی که از زمان سر کار آمدن هیئت جدید در فوتبال هرمزگان رخ داده می توان به برگزاری کلاسهای داوری، حضور آقای ناظم الشریعه جهت برپایی کلاس دانش افزایی مربیان فوتسال در بندر عباس و برگزاری سمینار ورزشی آکادمی فوتبال کیا (با حضور مهدی مهدوی کیا) و … اشاره کرد که مطمئنا تمامی اینها می تواند بستر یک فوتبال باکیفیت را فراهم می کند و از اینگونه فعالیت ها از دیدگان علاقه مندان به ورزش استان پنهان نمی ماند.

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *