آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اولین گردهمایی رسمی خانه مدیران کارآفرین هرمزگان به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شد

شامگاه امروز به مناسبت هفته کارافرینی مدیران کارافرین استان با حضور ۲۶ تن از اعضای اصلی در محل هتل بین المللی هرمز شهر بندرعباس برگزار شد.

 باز خبر, شامگاه امروز به مناسبت هفنه کارافرینی مدیران کارافرین استان با حضور ۲۶ تن از اعضای اصلی در محل هتل بین المللی هرمز شهر بندرعباس برگزار شد.

در اولین گردهمایی  رسمی خانه مدیران کارآفرین هرمزگان، عبدالرضا نادری پور  مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره خانه مدیران کارآفرین اظهار داشت: ۱۵ ماه پیش خانه مدیران کارآفرین هرمزگان با عنوان کلبه و سپس خانه مدیران کارآفرین شروع به کار نمود و پس از گذشت این مدت برنامه استراتژیک خانه را تدوین نموده ایم تا یک برنامه عملیاتی جهت نقشه راه خانه مدیران کارافرین باشد.

وی بیان داشت: خانه مدیران محفلی دوستانه برای جمع شدن گردهم با دلیل و بی دلیل است که با دو هدف خلق محیطی هم افزا و همگرایی بین اعضا و خلق ارزش برای جامعه و اعضای خانه شروع به کار نموده است.

نادری پور گفت: در این خانه مدیرانی با ذهن های کارآفرین گرد هم جمع می شوند که این نشست ها موجب جرقه هایی نو خواهد شد و دست خداوند نیز با جماعتی است که تجربیات خود را با دیگران به اشتراک میگذارند و از بذر خوب خود به همسایه میبخشند تا باغ همسایه نیز پربار شود.

مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین افزود: استفاده از تجربیات مدیران  با سابقه بسیار ارزشمند بوده و در تمام دنیا نیز برای تجربیات و نظرات انسان های با تجربه ارزش قائل هستند و سعی میکنند از آن استفاده نموده، در اختیار دیگران قرار دهند.

وی ادامه داد:  کارافرینان انسان های سعادتمندی هستند که برای خوشبختی و سعادت دیگران تلاش می نمایند چرا که خوشبختی و شادی خود را در گرو شادی و خوشبختی دیگران میبینند، کارآفرینان برای خوشبختی و ثروتمند شدن دیگران قدم برمی دارند و در اندیشه توسعه خود و پیشرفت جامعه هستند.

عبدالرضا نادری پور عنوان داشت: خانه مدیران در ابتدای راه است، مانند طفلی نوپاست و نیاز به زمان دارد تا به جایگاهی برسد که در ذهن و مورد هدف اعضای خانه است چرا که حضور مدیران باسابقه و خوشنام در خانه باعث بالارفتن انتظارات از این مجموعه شده  و در ابتدای راه هدف سومی نیز داشتیم که کمی با چالش مواجه شد که سعی کردیم از اهدافی که واضع و روشن نیست دوری نماییم و آن خلق ثروت و ایجاد فرصت های سرمایه گزاری بود که ممکن بود کمی چالش برانگیز باشد.

در ادامه این گردهمایی که با حضور ۲۶ تن از مدیران کارافرین استان که از اعضای اصلی خانه بودند به معرفی خود و حوزه کاری خود پرداخته و اعضای جدیدی نیز که برای آشنایی با این خانه حضور داشتند خود را معرفی و از دلایل  حضورشان سخن گفتند و برای حضور خود ابراز علاقه و خرسندی نمودند.

img_0112 img_0303

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *