آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برزگترین آسیب اجتماعی در هرمزگان اعتیاد است

معاون سیاسی و امنیتی هرمزگان گفت: اعتیاد در استان یکی از بزرگترین آسیب اجتماعی محصوب می‌شود و طلاق در جایگاه دوم این آسیب‌ها قرار دارد.

 باز خبر,معاون سیاسی و امنیتی هرمزگان گفت: اعتیاد در استان یکی از بزرگترین آسیب اجتماعی محصوب می‌شود و طلاق در جایگاه دوم  این آسیب‌ها قرار دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، بهروز اکرمی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، افزود: اعتیاد علاوه بر آسیب‌های اجتماعی  مشکلات و مسائل بهداشتی هم جسمی و هم روانی را نیز برای خود فرد و اطرافیانش در بر دارد.

وی افزود: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی  بسیار موثر است.

اکرمی با بیان اینکه در بحث کاهش آسیبهای اجتماعی در ماه محرم و صفر  دستگاه‌های فرهنگی  نقش موثری را می توانند ایفا کنند، افزود: نباید از نقش دین و باورهای دینی در مبارزه با اعتیاد غفلت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید از تمام مناسبت‌های سال برای مبارزه با معضلات اجتماعی با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بهره گرفت، تصریح کرد: ایام محرم و صفر به علت گردهمایی خودجوش مردم فرصت مناسبی برای تبلیغ در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای مهار آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد، افزود: درست است که فعالیت‌های فرهنگی نیازمند بودجه است اما میتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود ادارات و دستگاه‌های استان بیشترین بهره را برای مقابله با این معضل اجتماعی برد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *