آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قیمت بلیت های پرواز عتبات عالیات افزایش می بابد!

با اینکه مسئولان و مدیران بخش حمل و نقل هوایی تاکید بر کنترل نرخ بلیت های پرواز عتبات عالیات دارند، برخی شرکت های هواپیمایی بی توجه به توافقات انجام شده بلیت های پرواز مسیرهای نجف و بغداد را تا ۲٫۵ میلیون تومان به فروش می رسانند.

باز خبر, چند روز پیش اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تعیین قیمت بلیت های پرواز نجف و بغداد برای تاریخ ۲۳ آبان سال جاری تا ۵ آذر ماه خبر داد و اعلام کرد: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران – نجف و تهران – بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی همچنین گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد – نجف و مشهد – بغدا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

با این حال ناگهان هفته گذشته در بازار سیاه نرخ بلیت مسیرهای مورد نظر دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزایش یافته است، بطوری که قیمت بلیت پرواز رفت و برگشت تهران – نجف به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده و قیمت پرواز رفت و برگشت مشهد – بغداد نیز به مرز دومیلیون تومان نزدیک شده بود.

بررسی نرخ های تازه حاکی از سیر صعودی قیمت بلیت پرواز عتبات عالیات دارد، بر این اساس قیمت بلیت پرواز های تهران – نجف برای تاریخ ۲۸ آبان ماه امسال حدود یک میلیون تومان و قیمت بلیت برگشت این مسیر نیز برای روزهای سوم، چهارم و پنجم آذر ماه سال جاری حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

همچنین نرخ بلیت پرواز مشهد – نجف برای روز ۲۶ آبان ماه (چهار شنبه) یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، بلیت برگشت این مسیر هم برای روزهای اول آذر ماه در حال حاضر با قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *