آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برای اولین بار در کشور؛ یک هواپیمای پهن پیکر به صورت مارس در فرودگاه کیش پهلو گرفت

برای اولین بار در کشور هواپیمای پهن پیکر «جانبو جت ۷۴۷» به صورت مارس در ترمینال جدید فرودگاه کیش پهلو گرفت.

بازخبر/ترمینال جدید فرودگاه کیش به عنوان بزرگترین و مدرن ترین ترمینال فرودگاهی کشور، دارای ۱۰ پل تلسکوپی به صورت مارس است.

از مزایای پهلو گرفتن هواپیماهای پهن پیکر به صورت مارس، تخلیه و بارگیری آن در کمترین زمان است.

زیرساخت‌های لجستیک یکی از ارکان اصلی توسعه است و در این راستا ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه حمل و نقل هوایی در جزیره‌ای با شرایط جغرافیایی همچون «کیش»، نقطه عطفی بی چون و چرا در توسعه محسوب می‌شود.

مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۱ انجام شده و وعده بهره برداری از آن از سالی به سال دیگر روی زمین مانده بود، در دولت سیزدهم افتتاح شد تا بار دیگر نشان دهد این دولت عزم جدی برای هموار کردن مسیر توسعه و سرمایه گذاری در منطقه دارد.

ترمینال جدید فرودگاه کیش که دارای تمامی استانداردهای روز بین المللی است، توسط متخصصان داخلی احداث شده است؛ شرکت‌های دانش بنیان داخلی با نقش آفرینی در احداث این فرودگاه،‌ توانایی‌های خود را در عرصه بین المللی به رخ کشیدند.

ترمینال جدید فرودگاه کیش قابلیت انتقال سالانه ۶ میلیون مسافر را دارد؛ این فرودگاه ظرفیت انتقال پروازی مسافران در جزیره کیش را چندین برابر افزایش داده است.

برای احداث بزرگترین ترمینال فرودگاهی در کیش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که قیمت به روز تمام شده آن چندین برای این هزینه تمام شده، تخمین زده می‌شود./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *