آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فیفادی را تعطیل کنید تا لیگ برگزار شود

درخواست جنجالی یحیی از قلعه‌نویی!

یحیی گل‌محمدی با درخواستی جنجالی و عجیب از امیر قلعه‌نویی، نشست خبری خود در بازی با الدحیل را تحت تاثیر قرار داد.

بازخبر/بی برنامگی و تعطیلی لیگ فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی را کلافه، ناراحت و چه بسا خشمگین کرده است؛ بنابراین او و کاپیتان سرخپوشان، وحید امیری، بدون اینکه سوال خاصی از سوی خبرنگاران قطری مطرح شود، به ماجرای تعطیلی لیگ برتر ایران اشاره کرده و علیه سازمان لیگ و فدراسیون موضع گرفتند.

پس از اینکه امیری در آغاز صحبت‌های خود در این مورد اظهارنظر کرد، یحیی با کنایه گفت که آخرین بازی تیمش در لیگ برتر ایران را فراموش کرده است.

او در ادامه با طرح یک درخواست عجیب و دور از انتظار از فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی خواست تا فیفادی آخر ماه آبان را تعطیل کنند و این فرصت را به لیگ برتر بدهند تا بازی‌های مستمر و متوالی خود را داشته باشد

اظهارات یحیی گل‌محمدی در این خصوص را در ادامه می‌خوانید:

بولت پرسپولیسیک مشکل بزرگی که داریم عدم حضور در شرایط مسابقه است و متاسفانه لیگ کشورمان به علت بازی‌ها آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است.

بولت پرسپولیس شاید الان جای این مسائل نباشد اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند، چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

بولت پرسپولیس بدون شک مشکل‌ترین گروه شرق و غرب آسیا متعلق به ما است اما بزرگترین مشکل ما بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است.

بولت پرسپولیس همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است.

بولت پرسپولیسسعی کردیم با بازی تدارکاتی خودمان را آماده این مسابقات کنیم و واقعا این معضلی برای ما است و این برنامه ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم ادامه داشته باشد.

البته شاید این ناراحتی و خشم سرمربی پرسپولیس قابل درک هم باشد، چرا که تیم او بعد از یک بدنسازی سخت و پر فشار در تابستان آماده حضور در مسابقات متوالی لیگ برتر خلیج فارس بود اما حالا بعد از برگزاری تنها چهار بازی و در حالی که قرار بود تا اینجا هفته هفتم و هشتم برگزار شود، در یک تعطیلی عمیق فرو رفته است.

این موضوع احتمالا تاثیر خود را روی نتایج آسیایی پرسپولیس هم خواهد گذاشت، چرا که قرمزها تقریبا در شرایط بازی نیستند و به مصاف الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستانی می‌روند که در پیک مسابقات خود به سر می‌برد.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس میز بلافاصله بعد از صحبت‌های سرمربی این تیم دقیقا همین بخش از اظهارات یحیی را پوشش داد تا مشخص شود خواست لغو فیفادی آینده مطالبه‌ای است که مسئولان باشگاه نیز از آن حمایت می‌کنند./ورزش سه

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *