آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مهدی الفتی پس از ۸۰ سال برای ژیمناستیک تاریخ ساز شد

تصاویر حال خوب کن از ارزشمند ترین مدال آسیایی ایران و این پسر تاریخ ساز!

خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران پس از مدال تاریخی مهدی الفتی می گوید:«می توانیم در المپیک هم مدال بگیریم» ژیمناستیک ایران که روند توسعه را از ۶ سال قبل با کمترین امکانات و جدی آغاز کرده پس از دو سال درگیری جدی با سازش انجام گرفته توسط کیومرث هاشمی میان دو گروه مدعی فدراسیون و حل مشکل اعزام بین المللی، توانست نمایندگانش را به بازی های آسیایی اعزام کرده و تاریخ ساز شود.

بازخبر/سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران گفت: مهدی الفتی با قدرت تمام این مدال ارزشمند را پس از ۸۰ سال و برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک کشورمان به دست آورد تا شگفتی ساز شویم. ما می توانستیم یک مدال دیگر هم توسط کهنی کسب کنیم که متاسفانه روی یک لغزش به فینال نرسید و اگر فینالیست می شد قطعا روی سکو می رفت.
وی افزود: من پیشبینی دو مدال یکی در دار حلقه و دیگری در پرش خرک را کرده بودم اما تنها الفتی مدال گرفت.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره وضعیت نابسامان فدراسیون ژیمناستیک پیش از بازی‌های آسیایی گفت: می دانید که پیش از رقابت‌ها چه جو بدی به دلیل عدم صدور لایسنس‌ها حاکم بود اما توانستیم بچه‌ها را جمع و جور کنیم و با این شرایط به هانگژو آمدیم. خسرونژاد به مقام هفتم قهرمان قهرمانان رسید و بقیه بچه‌ها نظیر حمیدی و کهنی عملکرد خوبی داشتند. افسوس میخورم که کهنی به فینال نرسید.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره کسب سهمیه المپیک بیان کرد: می‌توانیم سهمیه بگیریم و حتی می‌توانیم در المپیک مدال داشته باشیم.
خیرخواه در پایان گفت: این مدال را به مردم ایران تقدیم می کنم./خبر آنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *