آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برد ایران مقابل تایلند با گل‌های سرخابی

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی هانگژو تیم امید ایران به مصاف تایلند رفت.

بازخبر/این بازی در استادیوم شانگ‌چنگ برگزار شد. همان ورزشگاهی که تیم ایران بازی آخر مرحله گروهی خود را برابر مغولستان برگزار کرد و پیروز شد.

رضا عنایتی برای این بازی تیمش را با آرایش تهاجمی ارنج کرده و سعی کرده بود از تمامی بازیکنان تهاجمی‌اش از جمله ارسلان مطهری که در بازی قبلی مصدوم بود، استفاده کند. با همین رویکرد تیم امید بازی را از دقیقه نخست به زمین حریف برد و هجومی آغاز کرد و نتیجه حملاتش را خیلی زود گرفت.
گل ارسلان مطهری در دقیقه ۱۳ که با اشتباه فاحش گلر حریف ثبت شد، ایران را از تایلند پیش انداخت.
بعد از گل نیز برتری تیم ایران ادامه داشت اما اتفاق خاصی نیفتاد تا ایران با برتری به رختکن برود.
نیمه دوم را ایران با یک تعویض آغاز کرد اما این تایلند بود که برای جبران مافات جلو کشید. ایران نیز چشم به حملات برق‌آسا داشت تا حریف را غافلگیر کند. بازی در این دقایق متعادل دنبال می شد. رفته رفته هرچه به پایان بازی نزدیکتر می‌شدیم، مالکیت ایران بر توپ و میدان افزایش یافت و با ورود سلمانی برتری ایران بیشتر شد تا اینکه با اشتباه محرز مدافع تایلند ممی زاده با دروازه‌بان تک به تک شد و با خطای گلر حریف داور نقطه پنالتی را نشان داد تا سلمانی در بدو ورود از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۰ دروازه حریف را باز کرده و خیال همه را از برد و صعود به مرحله بعد راحت کند.در دقایق پایانی عنایتی ترجیح داد مهره‌های اصلی خود را بیرون کشیده و استراحت دهد تا انرژی آنها را برای بازی یک چهارم سیو کند. ایران در دقایق پایانی بازی را اداره کرد تا با یک برد خوب به مرحله بعد صعود کند./خبر آنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *