آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در امنیت سرمایه‌گذاری شد

استاندار هرمزگان گفت: براساس گزارش پایش امنیت سرمایه‌گذاری کشور که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تهیه شده، استان هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست این حوزه بین استان‌ها شده است.

بازخبر/گزارش پایش امنیت سرمایه‌گذاری با استفاده از آمارهای رسمی و ارزیابی بیش از سه‌هزار و ۶۰۰ فعال اقتصادی نمونه انجام شده است.

وی تاکید کرد: در این گزارش، میزان حمایت مسوولان استانی از داوطلبان سرمایه‌گذاری، عمل به وعده‌های اقتصادی داده شده، ثبات قیمت، میزان وفای عهد در اجرای قراردادهای کتبی و شفاهی، شفافیت و سلامت اداری جزو مهم‌ترین معیارهای ارزیابی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان در پایش امنیت سرمایه‌گذاری پاییز ۱۴۰۱ دارای جایگاه سوم کشوری بوده است، عنوان‌کرد: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، شاخص امنیت سرمایه‌گذاری هرمزگان در پاییز سال گذشته، ۶.۴۸ بوده است که این شاخص در زمستان ۱۴۰۱ به ۵.۵۷ رسیده و هرمزگان جایگاهی بالاتر از استان‌های سمنان، مازنداران و کرمان را کسب کرده است.

دوستی تاکید کرد: استان هرمزگان تقریبا در تمامی شاخص‌های اقتصادی این ارزیابی جزو ۱۰ استان برتر بوده و در نماگر شفافیت و سلامت اداری، ثبات و پیش‌بینی پذیری مقررات و رویه‌های اجرایی نیز موفق شده رتبه اول ارزیابی‌ها را از آن خود کند.

وی خاطرنشان‌کرد: جایگاه امنیت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان طبق آمار منتشره توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در زمستان ۱۴۰۰، یازدهم بوده است./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *