آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

احمدرضا عابدزاده برای همیشه از ایران رفت؟

احمدرضا عابدزاده چندی پیش راهی آمریکا شده و احتمالا قصد اقامت در این کشور را خواهد داشت.

بازخبر/احمدرضا عابدزاده اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایران و پیشکسوت سال‌های دور هر دو باشگاه مطرح فوتبال ایران که بعد از خداحافظی از فوتبال تجربه کوتاه مربی دروازه‌بانی را نیز در کارنامه دارد طبق شنیده‌ها چندی پیش راهی آمریکا شده و احتمالا قصد اقامت در این کشور را خواهد داشت.

عابدزاده که در سال‌های اخیر در شمال کشور به رستوران‌داری روی آورده بود در این مدت اخیر نیز همچنان با انجام کارهای بدنی و بدنسازی، بدن خود را آماده نگه داشته تا حتی در دوران پیشکسوتی در وضعیت ایده‌آل باشد. این چهره دوست‌داشتنی فوتبال ایران که در دوره بازیگری در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، علاقه‌مندان زیادی داشت در ماه‌های اخیر تلاش‌هایی به خرج داد تا امیر پسرش را به پرسپولیس لینک کند که درنهایت با تمدید قرارداد با بیرانوند، این امر منتفی شد.

البته طبق شنیده‌ها ماندگاری عابدزاده همیشگی نبوده و این چهره قصد دارد هر چند ماه یک بار به‌منظور رسیدگی به امور شخصی راهی کشورمان شود.

عابدزاده ۵۷ ساله ۷۳ بازی ملی را در کارنامه دارد و همراه با این تیم و سایر تیم‌های باشگاهی نیز به افتخاراتی دست پیدا کرده است./خبر ورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *