آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تقلید قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش

کارلوس کیروش تا زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود به هیچ تیمی اجازه تمرین در زمین تیم ملی را نمی‌داد و معتقد بود هیچ تیمی نباید در زمینی که تیم ملی استفاده می‌کند تمرین داشته باشد.

بازخبر/زمانی که کارلوس کیروش در ایران تیم ملی را هدایت می‌کرد، حتی تیم‌ها در استفاده از ساختمان پک دچار مشکل می‌شدند. به هر صورت مربی پرتغالی دیدگاه خاص خود را داشت و بر این عقیده بود تیم ملی مقدس است و در زمینی که تمرین می‌کند هیچ تیمی نباید تمرین کند. او بعد از سختی‌ها و دعواهای فراوان توانست زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی را برای تیم ملی مهیا کند. هر چند بعد از مهیا شدن این زمین او تهران را ترک کرد.

بعد از کارلوس کیروش خیلی از تیم‌ها در زمین شماره دو تمرین کردند. حتی گاهی فدراسیون فوتبال این زمین را به باشگاه‌ها هم داد که می‌توان به باشگاه نساجی اشاره کرد. اما به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته با تقلید از رفتار کارلوس کیروش و در دفاع از کیفیت زمین شماره دو به هیچ تیمی در این زمین اجازه تمرین ندهد.

از امروز تمرین تیم ملی امید شروع شده و این تیم برای تمرین به زمین نفت تهرانسر مراجعه کرد. البته تیم ملی امید می‌توانست برای تمرین از زمین شماره یک استفاده کند اما کیفیت این زمین به‌قدری بد است که ترجیح داد برای تمرین راهی زمین نفت تهرانسر شود./خبرآنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *