آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امضای تفاهم نامه احداث بزرگترین چرخ و فلک ایران و شهربازی در بندرعباس

تفاهم نامه ساخت و بهره برداری بزرگترین چرخ و فلک ایران به ارتفاع ۸۲ متر و نخستین شهربازی بین شهرداری بندرعباس و شرکت سلگی به امضا رسید.

بازخبر/شهردار بندرعباس در مراسم امضای تفاهم نامه احداث شهربازی، چرخ و فلک در بندرعباس گفت: شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی و آرزوی چهل ساله مردم است. برای ساخت این پروژه همه مجوزها و استعلامات گرفته شده است و طرح اولیه و جانمایی دستگاه‌ها نیز آماده شده است.
نوبانی در خصوص جزییات این تفاهم نامه و ساخت بزرگترین چرخ و فلک ایران در بندرعباس، تصریح کرد: طرف قرارداد ما شرکت «سلگی» با سابقه احداث ۲۳ شهربازی در سراسر کشور است، این شرکت، سابقه احداث چرخ و فلک بزرگ بوشهر با ۷۲ متر ارتفاع را دارد: اما چرخ و فلک بندرعباس ۸۲ متر خواهد همچنین این چرخ و فلک دارای کابین‌های هشت نفره به همراه میز پذیرایی خواهد بود که در ۲۴ ماه در مکان بلوار صیادان احداث خواهد شد.
شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: کلنگ زنی این پروژه بعد از محرم و صفر انجام خواهد شد؛ اما فرآیند اجرایی آن از سوی شرکت سلگی از امروز آغاز می شود.
نوبانی تاکید کرد : تمام فرآیند حقوقی این پروژه به دقت از سوی همکاران شهرداری بررسی و انجام شده است.
نوبانی افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی شاهد توسعه روزافزون شهر بندرعباس باشیم و بهترین خدمات به شهروندان ارائه کنیم.

گفتنی است که آورده اولیه سرمایه گذار برای احداث پروژه چرخ و فلک از سوی تیم سرمایه گذار ۱۰۲ میلیارد تومان و برای ساخت شهربازی ۵۰ میلیارد عنوان شد./صبح ساحل

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *