آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

5 پروژه و زیرساخت گردشگری در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به مناسبت هفته دولت، 5 پروژه و زیرساخت گردشگری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بازخبر/«محمد محسنی»، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز چهارشنبه 1 شهریورماه 1402 با اعلام این خبر گفت: دو مجتمع گردشگری در بندرعباس و حاجی‌آباد بااعتباری بالغ‌بر 1120 میلیارد ریال و 3 زیرساخت گردشگری در قشم و سیریک بااعتباری بالغ‌بر 37 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری برای 45 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین عملیات اجرایی ایجاد و تکمیل 9 زیرساخت گردشگری بااعتباری بالغ‌بر 74 میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز می‌شود، اضافه کرد: زیرساخت‌های گردشگری شامل: احداث کمپ گردشگری، بازارچه صنایع‌دستی، برج پرنده‌نگری، موج‌شکن، سکوی نشیمن، محوطه‌سازی و غیره در شهرستان‌های پارسیان (گاوبندی)، سیریک و قشم است.

محسنی بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در راستای توسعه پایدار گردشگری است که زمینه را برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی فراهم می‌کند./خبرآنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *