آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
برگزیده شدن یک هرمزگانی در انتخابات کمیسیون های تخصصی اتاق ایران؛

«مهران نجاتی»، نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران شد

انتخابات کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران برای مشخص شدن رئیس و دو نایب رئیس هر کمیسیون تخصصی برگزار شد.

بازخبر/به گزارش صبح ساحل، انتخابات تعیین هیئت رئیسه ۱۰ کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و اعضای هر کمیسیون، رئیس و دو نایب رئیس کمیسیون متبوع خود را انتخاب کردند.

در انتخابات امروز (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲) مهران نجاتی که یکی از چهره‌های جوان و از فعالین اقتصادی استان هرمزگان می‌باشد با رای اکثریت اعضا، به عنوان نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران انتخاب شد.

گفتنی است؛ مهران نجاتی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان است که در هر دو بخش دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت بوده و از آن جمله می‌توان به عضویت در یک دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، ریاست انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس، پایه گذاری و ریاست انجمن حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی بندرعباس و عضویت در کارگروه رفع موانع تولید استان هرمزگان اشاره کرد.

امید می‌رود سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی و همچنین توان فردی و اجرایی وی به عنوان یک چهره فرهیخته، در آینده دستاوردهای مطلوبی برای ارتقاء جایگاه صنعت حمل و نقل استان هرمزگان در سطح ملی و توسعه اقتصادی این بخش مهم و استراتژیک داشته باشد.

شایان ذکر است؛ استان هرمزگان به دلیل موقعیت استراتژیک خود و قرارگیری بنادر مهم شهید رجایی و شهید باهنر در مرکزیت آن، به عنوان شاهراه تامین کالاهای اساسی کشور شناخته می‌شود که نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات کشور جهت تسهیل چرخه تولید دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *