آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نکونام درست می‌گوید، می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند

پیشکسوت استقلال به تایید صحبت‌های سرمربی این تیم پس از بازی با ملوان پرداخت.

بازخبر/گروسی در خصوص بازی شب گذشته استقلال مقابل ملوان که انتقاداتی هم به خاطر نمایش آبی‌ها مطرح شد اما به هرحال شاگردان نکونام به امتیاز ششم رسیدند، اظهار داشت: در شروع فصل اکثر تیم‌ها همینطور هستند. شاید خوب بازی نکنند اما نتیجه می‌گیرند. هرچند استقلال بازی متعادلی مقابل ملوان انجام داد.

وی افزود: شاید ملوان هم می‌توانست امتیاز بگیرد اما استقلال با توحه به تجربه بازیکنانش و امتیاز میزبانی توانست از یک موقعیت نهایت استفاده را ببرد و برنده بازی شود. استقلال در چندسال اخیر هیچ وقت پیش فصل خوبی نداشته، در سال‌های گذشته علاوه بر این مساله تیم نتیجه خوبی هم نمی‌گرفت اما خوشبختانه امسال در ۲ بازی اول خوب امتیاز گرفت. در بازی اول واقعا در گرمای شدید بازی خوبی انجام دادند و دوندگی بسیار خوبی داشتند اما در بازی با ملوان نتیجه خیلی مهم‌تر از بازی خوب بود تا از همان اول فصل به خوبی امتیازات جمع شوند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر تقویت این تیم تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی، عنوان کرد: شنیدم که سرمربی تیم اعلام کرده تا نیم‌فصل بازیکن نمی‌گیریم ولی این تیم باید تقویت شود و شرایط بهتری پیداکند تا دست جواد نکونام برای بازی‌های بعدی باز باشد.

گروسی در مورد اینکه پس از برد یک بر صفر شب گذشته صحبت‌هایی مبنی بر الگو برداری نکونام از کی‌روش مطرح شد اما او اعلام کرد تیم‌های دیگر هم همینطور برنده می‌شوند و سر استقلال کلاه می‌گذارند، گفت: اگر بخواهیم به حرف بقیه گوش بدهیم کلاه‌مان پسِ معرکه است. سرمربی تیم تشخیص می‌دهد با توحه به پتانسیل بازیکنان، به این شکل بازی کنند. الان مهم نتیجه گرفتن است. شما اگر خوب بازی کنید و نتیجه نگیرید مورد انتقاد هستید. پس چه بهتر که از بازی بد شما انتقاد شود اما برنده باشید. بگذارید بگویند. این‌ها برای این است که به استقلال ضربه بزنند و کادرفنی را زیر سوال ببرند. مهم این است که استقلال با این شرایط سخت، برنده باشد و امتیاز جمع کند.

وی تصریح کرد: ابتدای فصل شرایط بدنی تیم‌ها تعیین کننده است اما هرچه جلوتر برویم، تاکتیک بر این مساله غلبه می‌کند. وقتی به نیم فصل دوم برسیم تیم‌ها باید در بلوغ تاکتیکی باشند و آنجا شرایط بدنی کافی نیست. الان تمام تیم‌ها توانایی دوندگی بالایی دارند به همین خاطر تاکتیک خیلی از تیم‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود. هر چه جلوتر می‌رویم مربیان مسائل تاکتیکی را تقویت می‌کنند و رفته رفته برنامه تیم‌هاست که تعیین کننده می‌شود. الان اول فصل و اجرای تاکتیک سخت است. نکونام درست می‌گوید. واقعا می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند. او باید بتواند در آرامش کامل کارش را ادامه بدهد. مهم گرفتن ۳امتیاز است. حالا هرکه هرچه می‌خواهد بگوید. آخر فصل به تیمی جام می‌دهند که امتیازات بیشتری داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص بازی هفته سوم مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازی با این تیم در اصفهان سخت است. سپاهان یک رقیب مستقیم در کورس قهرمانی است. از همین اول فصل نشان داده یک مدعی جدی است. استقلال واقعا روز سختی خواهد داشت ولی اگر مثل بازی در آبادان منطقی بازی کنند، می‌توانند حداقل یک امتیاز بگیرند. بردن هر تیمی دور از دسترس نیست. فقط باید تمرکز لازم را داشته باشند و منطقی بازی کنند. اگر بخواهند مثل دیروز بازی کنند به مشکل می‌خورند. البته ملوان هم به خاطر حضور در استادیوم آزادی انگیزه و دوندگی بسیار بالایی داشت. در برخی مواقع تعداد زیادی از بازیکنان این تیم با هم دفاع می‌کردند و با هم وارد حمله می‌شدند. چون شروع فصل است و توانایی‌اش را دارند.

وی افزود: استقلال می‌تواند در خانه حریف مثل بازی مقابل صنعت نفت، بهتر عمل کند. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد اما اینطور نیست که فکر کنیم استقلال در اصفهان دست و پا بسته خواهد بود. تیم نکونام می‌تواند با تفکر و بازی منطقی نتیجه لازم را از سپاهان هم بگیرد./فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *