آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نیمار بودجه النصر و الاتحاد را تمام کرد!

با پیوستن نیمار به الهلال، بودجه در نظر گرفته شده توسط صندوق سرمایه گذاری عربستان به پایان رسید.

بازخبر/ابتدای بازار نقل و انتقالات امسال بود که صندوق سرمایه گذاری عربستان به چهار باشگاه بزرگ این کشور یعنی الهلال، النصر، الاهلی و الاتحاد بودجه باورنکردنی 6.3 میلیارد دلاری اعطا کرد تا آنها بتوانند با جذب بازیکنان بزرگ خارجی، عربستان را در کانون توجهات قرار دهند.

پس از آن بود که بازیکنان مطرحی همچون کریم بنزما، سادیو مانه، ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، انگولو کانته، مالکوم، مارسلو بروزوویچ و… راهی تیم های لیگ این کشور شدند و در آخرین مورد نیز شب گذشته، نیمار به الهلال پیوست تا با حضور کریستیانو رونالدو، تعداد ستاره های لیگ این کشور افزایش یابد.

حالا نیز احمد العجلان، روزنامه نگار مطرح عربستانی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که بودجه اختصاص داده شده از سوی صندوق سرمایه گذاری برای حمایت از باشگاه های سعودی به طور کامل تمام شده است و معاملات آتی این چهار تیم بزرگ عربستان، از درآمد خصوصی و عادی هر باشگاه انجام خواهد گرفت.

سعود اسپورت به نقل از منابع دیگر نوشته است که صندوق سرمایه گذاری برای هر تیم بودجه ای در نظر نگرفته است، اما در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای هر باشگاه 5 بازیکن تعیین شده است، بنابراین حمایت از الاتحاد و النصر در تابستان امسال به پایان می رسد.

بر اساس گزارش ها، الهلال برای جذب میتروویچ از فولام، قرارداد این بازیکن را از محل بودجه خود باشگاه به امضا خواهد رساند.

لازم به ذکر است که هواداران سایر باشگاه ها از طریق رسانه های اجتماعی، یک کمپین اعتراضی به راه انداختند، زیرا آنها اعتقاد دارند که الهلال در جریان بازار نقل و انتقالات، به ویژه پس از جذب نیمار، معاملاتی گران تر و مهم تری نسبت به تیم های مورد علاقه آنها منعقد کرده است./ورزش سه

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *