آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان خبر داد:

استخدام جدید نیروهای بومی در شرکت نفت بندرعباس

شرکت پالایش نفت بندرعباس، به منظور ایجاد اشتغال جوانان در استان هرمزگان و تامین نیروی انسانی بومی مورد نیاز خود در مرحله دوم، ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته‌های مختلف استخدام می‌کند.

بازخبر/همچنین این شرکت در مرحله نخست نیز در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود با اولویت جذب نیروهای بومی، ۶۲۸ نفر از داوطلبان مرد در رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی ایمنی صنعتی و مهندسی عمران از طریق برگزاری آزمون فنی و تخصصی جذب می‌کند که براساس این گزارش ثبت نام این مرحله تا ۱۵ مردادماه بوده و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ششم تا هشتم شهریورماه و تاریخ برگزاری آزمون هر رشته ۹ یا ۱۰ شهریورماه است.

متقاضیان برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز و ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند؛ البته در مرحله نخست باتوجه به نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس برای جذب نیرو، تنها در رشته مهندسی شیمی علاوه بر نیروی بومی، نیروهای غیربومی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و در دیگر رشته‌ها فقط نیروی بومی جذب می‌شود.

استاندار هرمزگان در راستای جذب نیروهای بومی در شرکت نفت بندرعباس گفت: طبق تفاهم‌نامه استانداری با صنایع در خصوص جذب نیروهای بومی در استان، مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده است که جذب نیروهای بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد.

مهدی دوستی بیان کرد: در این مرحله ۲۲ نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، ۷۸ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، ۱۴ نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، ۲ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، ۲۹ نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، سه نفر با مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی، سه نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، چهار نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، ١٠ نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، هشت نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و ١٠ نفر با مدرک لیسانس جامع شناسی جذب خواهند شد.

وی تصریح کرد: مابقی جذب‌ها نیز با مدرک فوق‌دیپلم خواهد بود که شامل ٢٥٧ نفر فوق دیپلم شیمی، ٣١٢ نفر فوق دیپلم مکانیک، ١٠٨ نفر فوق دیپلم برق، ٢٠ نفر فوق دیپلم ایمنی و آتش نشانی و ٢٢ نفر فوق دیپلم عمران است.

نماینده

عالی دولت در استان هرمزگان عنوان‌کرد: ثبت‌نام برای این آزمون استخدامی از ۲۵ مردادماه آغاز خواهد شد و آزمون نیز در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام‌ در مرحله نخست این طرح با هدف جذب ۶۲۸ نیروی مهندسی، از ۲۵ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بود که آزمون آن نیز در روزهای هشتم و نهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

دوستی با اشاره به اینکه بومی‌گزینی یکی از اولویت‌های دولت برای اشتغال‌های ایجاد شده است، گفت: مرحله سوم آزمون استخدامی برای جذب حدود هزار نفر نیروی دارای مدرک دیپلم در حال برنامه‌ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای محصولات پالایشگاه نفت بندرعباس و احداث واحد کک‌سازی در این مجموعه نیز بنا است حدود هشت هزار نفر جذب شوند که از این بین تاکنون ۵۰۰ نیرو جذب شده‌اند.

پالایشگاه نفت بندرعباس در کرانه شمالی آب‌های خلیج فارس و مجاورت شهر بندرعباس قرار دارد و مدرن‌ترین و تنها پالایشگاه تصفیه نفت خام سنگین در ایران و خاورمیانه است و درحال حاضر ۱۸ درصد پالایش نفت خام و میعانات گازی و به تبع آن محصولات مورد نیاز کشور را تولید می‌کند./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *