آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مسیر سه روستای بخش گافر و پارامون بشاگرد مسدود است

بخشدار گافر و پارامون از توابه شرهستان بشاگرد گفت: مسیر سه روستای این بخش به علت بارش‌های روز گذشته مسدود شده است.

بازخبر/حجت‌الاسلام حسن تقوی سه‌شنبه شب گفت: هم‌اکنون مسیر روستاهای بند خضر، کروچ کُلَن و سروچارکان مسدود است و تا فروکش کردن آب باید صبر کرد.

وی ادامه داد: البته با خودروهای وانت نیسان و کامیون می‌توان به این روستاها که حدود ۱۲۶ خانوار جمعیت دارند دسترسی داشت، اما دشواری‌های خاص خود را دارد.

بخشدار گافر و پارامون اضافه کرد: این منطقه در فصل تابستان همواره شاهد بارندگی است و اکنون به علت این بارش‌ها مسیر گرهون که از درون رودخانه می‌گذرد شرایط نامناسبی دارد.

وی افزود: برق هم در زمان بارندگی قطع می‌شود و مردم به علت گرمای هوا اذیت می‌شوند، البته اغلب علت آن رعد و برق و افتادن تیرهای خطوط انتقال انرژی به علت تندبادهای تابستانی است.

بخشدار گافر و پارامون بیان کرد: شبکه‌های مخابراتی (آنتن دهی تلفن همراه) هم یکی دیگر از مشکل‌های مردم این بخش است و برای برقراری ارتباط باید از بلندی‌ها استفاده کرد.

وی افزود: برقراری و کیفیت داشتن ارتباط در این شرایط آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم مسوولان اپراتورهای تلفن همراه و متولیان نظارت بر آن‌ها در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

شهرستان کوهستانی بشاگرد در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *