آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

عزت‌اللهی نه، این لژیونر پرسپولیسی می‌شود

ممکن است یحیی تا نیم‌فصل با همین مهاجمان ادامه دهد و در آن مقطع برای به خدمت گرفتن یک لژیونر دست به‌کار شود.

بازخبر/شواهد امر نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی توان جذب بازیکن خارجی باکیفیت را ندارد و یحیی گل‌محمدی هم متوجه شده که با رعایت سقف بودجه باشگاه باید دنبال مهاجمی در حد لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته باشند. از طرفی لیست پرسپولیس هم پر است و اگر یحیی بخواهد تا شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان دنبال مهاجم خارجی برای تیمش باشد باید یک نفر را تا پایان فرصت نقل و انتقالات (۸ شهریور) از لیست بزرگسالان تیمش کنار بگذارد تا جا برای جذب بازیکن آزاد داشته باشد. در این مورد باخبر شدیم که ممکن است یحیی تا نیم‌فصل با همین مهاجمان ادامه دهد و در آن مقطع برای به خدمت گرفتن علی علیپور از باشگاه ژیل ویسنته پرتغال دست به‌کار شود.

علیپور تقریبا از آبان ماه شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد و از آنجا که قراردادش با باشگاه پرتغالی تا پایان فصل است، این باشگاه حاضر است که نیم‌فصل او را بفروشد تا حداقل سودی برده باشد. ضمن اینکه این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه ژیل ویسنته هم نیست. به هر حال اگر علیپور تا نیم‌فصل به روزهای اوجش برگردد یحیی از بازگشت او به تیمش شدیدا استقبال خواهد کرد./همشهری آنلاین

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *