آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دولت 2 روز تعطیلی را اجباری شامل بخش خصوصی هم اعلام کرد/ سخنگوی دولت: تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه برای همه بخش‌ها لازم الاجراست

سخنگوی دولت در مورد تعطیلات چهارشنبه و پنج‌شنبه گفت: این تعطیلات سراسری است وقتی که هوا گرم است هم برای بخش خصوصی گرم است و هم برای بخش عمومی.

بازخبر/علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت و گوی تلویزیونی با اعلام خبر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا، گفت: این تعطیلات شامل همه بخش های عمومی و خصوصی می شود، موارد خاصی که نیازمند به خدمت رسانی عمومی دارند در استان‌ها به تشخیص استاندار و یا در سطوح ملی به تشخیص معاون اول و با هماهنگی وزیر مربوطه مجوز فعالیت می‌گیرند.

وی در مورد اعلام بخشی از نهادهای خصوصی مبنی بر فعالیت در این روزها افزود: این تعطیلات سراسری است وقتی که هوا گرم است هم برای بخش خصوصی گرم است و هم برای بخش عمومی.

سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.

بهادری جهرمی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: هم میهنان نیز در مصرف انرژی صرفه جویی کنند تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

سخنگوی دولت پیش از این در توئیتی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه خبر داد، بهادری جهرمی نوشت:

«با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.»/فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *