آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی برگزار خواهد شد.

بازخبر/رضا مراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جذب مجدد آموزگار گفت: مراحل ارزیابی تکمیلی جذب آموزگاران ابتدایی در حال طی شدن است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که بخشی از ظرفیت خالی می‌ماند؛ به عنوان مثال در تهران جمعیت ظرفیت آقایان خالی می‌ماند و خانم‌ها جذب می‌شوند؛ بنابراین در حال مشورت با سازمان اداری و استخدامی هستیم که برای ظرفیت باقیمانده نیرو جذب کنیم؛ بر همین اساس مجدداً آزمون استخدامی خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی نیز برگزار خواهد شد.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» را آغاز کردیم، تصریح کرد: ۲۰ هزار مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار این طرح گذاشتیم و بسیار استقبال خوب بود و متاسفانه ظرفیت مدرسه‌ها از استقبالی که مردم کردند، کمتر بود.

وی افزود: کانون پرورش فکری و مدرسه ها در این ۲۰ هزار مدرسه کار را شروع کردند. تا هفته گذشته ۷ هزار مدرسه برای هیات های مذهبی ثبت نام کردند و بعد از محرم هم کار اردوهای دانش آموزی جدیت می یابد و موضوع تیزهوشان در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مهمتر از همه اردوگاه‌هاست و متاسفانه اردوگاه ها اشکال دارند و تجهیزاتشان بسیار فرسوده است و معاون اول هم در این زمینه جلسه‌ای را گذاشتند. به ۶ هزار اردوگاه ملی کمک خواهیم کرد که بتوانند پذیرش بیشتری داشته باشند. مثلا پذیرش اردوگاه شهید باهنر کامل است، ولی زمین‌های ورزشی آن احتیاج به اصلاح دارد./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *