آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

انتخاب برترین مدیرعامل باشگاهی صنایع مس

باشگاه مس شهربابک به دلیل عملکرد شفاف و سلامت مالی از سوی شرکت ملی صنایع مس مورد تقدیر قرار گرفت.

بازخبر/رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در نشستی با حضور معاونین و مدیران ستادی شرکت مس و مدیران عامل باشگاه‌های مس رفسنجان، کرمان، شهربابک، سونگون و پاریز بر ضرورت امانت‌داری باشگا‌ه‌ها و ایجاد فضای امن در باشگاه‌ها و جامعه تأکید و از عباس قشمی مدیرعامل باشگاه مس شهربابک به دلیل شفافیت و سلامت مالی تقدیر کرد.

در بخشی از صحبت‌های مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی مس آمده است: مبنای کار در باشگاه‌ها باید اخلاق‌مداری در عملکرد و اجرای امانت‌داری در قبال سهامداران باشد. مدیران باشگاه‌ها باید ارزیابی مدیریتی داشته باشند که چه میزان توانسته‌اند جوانان منطقه را به ورزش و اخلاق‌مداری سوق دهند.

وی با قدردانی از مدیرعامل باشگاه مس شهربابک که در اجرای برنامه‌های خود سقف بودجه ابلاغی را رعایت کرده است بر رسیدگی مالی ویژه بر عملکرد باشگاه‌ها نیز تاکید کرد.

باشگاه مس شهربابک در سه سال گذشته علیرغم برخورداری از بودجه کمتر نسبت به دیگر باشگاه های مس، تلاش کرده است بدون بدهی تراز مالی مثبتی داشته باشد و از جمله باثبات‌ترین باشگاه‌های کشور به لحاظ رعایت اصول حسابرسی مالی و عملکرد بدون بدهی است.

مس شهربابک با فعالیت در رشته‌های فوتبال (لیگ دسته یک)، والیبال نشسته(قهرمان لیگ برتر)، والیبال مردان(لیگ دسته یک)، بسکتبال (لیگ دسته یک ملی) و بدمینتون بانوان (نایب قهرمان لیگ برتر) یکی از پرامکانات‌ترین باشگاه‌های کشور می‌باشد و با حمایت مجتمع مس شهربابک به زودی ورزشگاه پیشرفته و بین المللی خود را افتتاح خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *