آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار بندرعباس مطرح کرد

توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۲ با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام

فرماندار بندرعباس در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ۱۴۰۲ با اولویت پروژه های نیمه تمام این شهرستان است.

بازخبر/فرماندار بندرعباس در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ۱۴۰۲ با اولویت پروژه های نیمه تمام این شهرستان است.

محمد مرودی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۲ شهرستان بندرعباس توزیع شد.

وی افزود: ۲۷۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان که اولویت با پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد می باشد.

مرودی ضمن تشکر از توجه استاندار محترم هرمزگان ، عنوان کرد: بشترین اعتبارات به حوزه حمل و نقل ، آب و فاضلاب و آموزش اختصاص یافته است.

فرماندار بندرعباس با اشاره به محرومیت زدایی و مناطق کم برخوردار، تصریح کرد: مدیران شهرستان، محرومیت زدایی و مناطق کم برخوردار را به عنوان سرلوحه کاری خود قرار دهند تا بتوانیم توزیع اعتبارات را به خوبی در شهرستان ها اجرا کنیم.

وی‌ در پایان خاطرنشان کرد: توجه ویژه به پروژه های اشتغال‌زا و محرک توسعه و دانش بنیان در سطح این شهرستان، از سیاست های دولت است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *