آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آتش‌سوزی تانکر در تونل «تنگه زاغ» هرمزگان پنج مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:‌ حادثه حریق تانکر حامل سوخت بامداد امروز پنج مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

بازخبر/ ۲مصدوم به بیمارستان حاجی آباد و سه مصدوم به بندرعباس منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد:‌ شهروندان ساعت۲:۳۳ دقیقه با مرکز اورژانس تماس گرفته و حادثه حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در تونل تنگه زاغ محور بندرعباس به سمت حاجی آباد را گزارش کردند که بی‌درنگ چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از پنج مصدوم این حادثه چهار مصدوم تنفسی آقا ۴۰، ۳۰، ۳۷ و ۵۰ ساله بوده که با افت سطح اکسیژن خون بوسیله آمبولانس های پایگاه شهری حاجی آباد و آمبولانس پایگاه جاده‌ای سیاهو به بیمارستان شهیدمحمدی و فاطمه الزهرای حاجی آباد منتقل شدند، یک مصدوم هم آقای ۱۵ ساله با سوختگی ۹۰ درصد و درجه سه بوده که برای ادامه درمان به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد.

دکتر حسین‌پور اضافه کرد: با توجه به وسعت حادثه و شدت حریق، اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین و فوتی‌های که در داخل تونل گیر افتاده‌اند در دسترس نیست و با توجه به اینکه حریق همچنان ادامه دارد؛ یک دستگاه آمبولانس اورژانس همچنان در محل حادثه مستقر است./ایرنا

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *