آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خداحافظی قطری‌ها با شجاع و کنعانی

باشگاه الاهلی قطر از دو بازیکن ایرانی فصل گذشته خود تشکر کرد.

بازخبر/تیم فوتبال الاهلی قطر در فصل گذشته لیگ ستارگان شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار داشت، اما این دو ملی پوش ایرانی با اتمام قراردادشان به ایران بازگشتند و راهی تراکتور و پرسپولیس شدند که حالا باشگاه قطری برای آنها پوستر طراحی کرده است.

باشگاه الاهلی قطر به دلیل جدایی قطعی خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان، پوستر مجزا برای دو مدافع ایرانی سابق خود منتشر و از زحمات آنها در مدت حضورشان در این تیم قدردانی کرده است.

کنعانی‌زادگان طی دو سال متوالی در الاهلی قطر عضویت داشت که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رفت و در فصل اخیر لیگ ستارگان نیز ۲۱ بازی انجام داد و توانست ۶ گل به ثمر رساند، اما در اقدامی عجیب قراردادش تمدید نشد تا تصمیم بگیرد دوباره به ایران برگردد و راهی پرسپولیس شود.

شجاع خلیل‌زاده نیز که دوران موفقی در قطر داشت و در ۱۸ بازی فصل اخیر لیگ ستارگان به میدان رفت و در کنار کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی به میدان می‌رفت، اکنون به تراکتور رفته و جزو جدا شده‌های الاهلی قطر به شمار می‌رود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *