آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئال مادرید را فراموش کن

جنون در پاریس: پیشنهاد 1 میلیارد یورویی به امباپه!

مدیران پاری سن ژرمن در تلاش هستند تا کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را به هر شکل ممکن در این باشگاه حفظ کنند.

بازخبر/امباپه سوژه اصلی شایعات و حواشی بازار نقل و انتقالات تابستانی تا این جای کار بوده و بیشتر جنجال‌ها به تصمیم او مربوط بوده است.

این بازیکن چند هفته قبل اعلام کرد که تصمیمی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن ندارد و به این ترتیب، فصل آینده آخرین فصل حضورش در ترکیب این تیم خواهد بود.

این موضوع باعث عصبانیت مدیران پی اس جی شد و آنها با صراحت به این ستاره فرانسوی اعلام کردند که در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، باید در همین تابستان از این باشگاه جدا شود چون آنها اجازه جدایی او به عنوان بازیکن آزاد را نخواهند داد.

او تا به حال در برابر فشارهای مدیران این باشگاه مقاومت کرده و حاضر به امضای قرارداد جدید یا تمدید قراردادش تا سال 2025 نشده اما ممکن است طرح جدید پی اس جی این مقاومت را درهم بشکند.

نشریه Defensa Central خبر داده که مدیران پاری سن ژرمن پیشنهاد باورنکردنی را به امباپه تقدیم کرده‌اند که شامل امضای قراردادی 10 ساله به ارزش یک میلیارد یورو است.

به این ترتیب، این بازیکن در صورت امضای این قرارداد تا سن 34 سالگی در پارک دو پرنس خواهد ماند و در عمل قراردادی مادام العمر خواهد بود که رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید را از او می‌گیرد.

در صورتی که امباپه این پیشنهاد را بپذیرد و این قرارداد را امضا کند، عملا شاهد امضای هنگفت‌ترین و جذاب‌ترین قرارداد در تاریخ فوتبال و شاید حتی ورزش دنیا خواهیم بود.

با این حال، این ستاره فرانسوی به پی اس جی اطلاع داده که با پول نظرش تغییر نمی‌کند و همچنان بر سر تصمیمش برای ترک این باشگاه مانده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *