آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت درگاه پرداخت

برای استفاده از خدمات درگاه‌های پرداخت مستقیم بانکی برای کسب و کار خود، از اینوپال نیاز است با ثبت‌نام اولیه، یک پنل مدیریتی یا حساب کاربری ایجاد کنید و سپس اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و با ورود به پنل کاربری خود، درخواست درگاه اینوپال خود را ارسال کنید.

در کمترین از ۲۴ ساعت درگاه خود را فعال نمایید.

اینوپال کمترین کارمزد را از شما دریافت می کند.

ساخت درگاه بانکی

برای استفاده از خدمات درگاه‌های پرداخت مستقیم بانکی برای کسب و کار خود، از اینوپال نیاز است با ثبت‌نام اولیه، یک پنل مدیریتی یا حساب کاربری ایجاد کنید و سپس اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و با ورود به پنل کاربری خود، درخواست درگاه اینوپال خود را ارسال کنید. ممکن است این پرسش برای شما مطرح شده باشد که برای ارسال درخواست درگاه  چه مدارکی موردنیاز است!

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی این مطلب نیز همراه ما باشید.

مدارک موردنیاز برای دریافت درگاه پرداخت اینوپال

  • شماره شبا بانکی از هر بانکی که داشته باشید
  • وب‌سایت متعلق به کسب و کار
  • کدرهگیری مالیاتی بنام صاحب کسب و کار
  • آدرس و کدپستی (همان ادرسی که در پرونده مالیاتی ثبت نموده اید)
  • نماد اعتماد الکترونیکی به نام صاحب مدارک (اینماد)
  • حساب بانکی به نام دارنده‌ی نماد اعتماد الکترونیکی
  • تصویر شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • تلفن ثابت
  • شماره تلفن همراه به نام و مشخصات کد ملی، فراموش نکنید بنابراین در این بخش از ثبت‌نام اینوپال، نیاز است تا شماره موبایلی وارد کنید که با مشخصات کارت ملی شما کاملا تطابق داشته باشد.

 از بخش راهنمایی هم می توانید استفاده کنید، توضیحات به صورت تیزر ارئه شده است.  راهنمایی 

اتصال سریع درگاه پرداخت اینترنتی اینوپال به وب‌سایت‌ فروشگاهی شما

چنانچه می‌خواهید درگاه پرداخت اینترنتی  را به وب‌سایت فروشگاهی خود متصل کنید می‌توانید از پرداخت‌یار موردتایید بانک مرکزی کشور، اینوپال، برای این کار استفاده نمایید. با اینوپال کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با خیالی آسوده در فضای امن پرداخت به سرانجام رسانند. برای دریافت و اتصال درگاه پرداخت به وب‌سایت خود، کافی‌ست مراحل پیاده‌سازی و اجرای وب‌سایت خود را از طریق پلاگین های آماده اینوپال یا مستندات فنی و API تکمیل کنید و پس از راه‌اندازی کامل آن، درخواست خود را برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی ارسال کنید.

هم اکنون ثبت نام کنید

با ثبت نام در اینوپال علاوه بر استفاده از درگاه پرداخت برای کسب و کار خود میتوانید از امکانات دیگر نظیر ، گزارش لحظه ایی تراکنش ها ، لینک پرداخت ، صفحه پرداخت شخصی نیز استفاده فرمایید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما نماس بگیرید

۰۷۶۹۱۰۰۹۰۰۱                  ۰۹۰۲۹۹۹۹۰۶۰

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *