آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات چهار درصد دریافت می‌کنند

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت جزیره ابوموسی، گفت: هر سرمایه‌گذاری بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند تسهیلات چهار درصد به وی اعطا می‌شود.

بازخبر/مهدی دوستی شامگاه پنجشنبه در نشست میز تصمیم استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات جزایر استان که با حضور سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهارکرد: توسعه جزایر یکی از ضرورت‌های استان هرمزگان است و هیچ گونه تعللی در این حوزه پذیرفته نیست‌.

وی افزود: بخشی از بندرگاه ابوموسی قرار است تا دهه فجر آماده‌ افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر جزایر نیز باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان بر لزوم لایروبی اسکله‌ جزیره لارک و تکمیل شبکه‌های برق‌رسانی جزای تاکید کرد.‌

دوستی گفت: مسئولیت پشتیبانی از کسانی که در جزایر هستند با ما است و هر کس، کم ‌کاری کند به کشور خیانت کرده است.

وی افزود: ساکنان جزایر جز خداوند کسی را ندارند بنابراین باید وقت گذاشته شود و سازمان برنامه و بودجه نیز جزایر را به شکل ویژه ببینند.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نیز بر لزوم حل مشکلات برق‌ رسانی، آب‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی جزایر سه گانه تاکید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *