آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رگبار پراکنده باران در برخی استان‌ها/ خیزش گرد و خاک در این استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

بازخبر/صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ تیر) در شمال آذربایجان‌ شرقی، شمال آذربایجان غربی و مناطقی از اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه (۲۵ تیر) ضمن تشدید بارش در مناطق ذکر شده، گستره بارش گیلان و غرب مازندران را نیز فرا می‌گیرد. دوشنبه (۲۶ تیر) در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و سه‌شنبه (۲۷ تیر) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا چهارشنبه (۲۸ تیر) نیز در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان افزود: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر وقوع رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد در ارتفاعات، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: پدیده غالب طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید همراه با گردوخاک است. همچنین در این مدت به ویژه در ساعات بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه در مناطقی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز نیز وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از این مناطق با گردوخاک همراه خواهد بود.

ضیاییان گفت: یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۵ تیر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۲۶ تیر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ تیر) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند./ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *