آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مثل بازیکنان بزرگ رفتار کن!

نامه تهدیدآمیز پاری سن ژرمن به امباپه لو رفت

باشگاه پاری سن ژرمن نامه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، فرستاده و در آن هشدار تهدیدآمیزی به او داده است.

بازخبر/امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم مانند دو سال گذشته به چهره اصلی بازار داغ شایعات تبدیل شده است.

این بازیکن چند روز قبل اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و به این ترتیب در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

این تصمیم با واکنش تند مدیران باشگاه پی اس جی روبرو شد و آنها از همان ابتدا موضع‌شان را در قبال این موضوع روشن کردند: تمدید قرارداد تا تابستان 2025 یا فروخته شدن این بازیکن در همین تابستان.

با این وجود، این ستاره فرانسوی بارها در طول چند روز اخیر تاکید کرده که حاضر نیست پی اس جی را در این پنجره نقل و انتقالاتی ترک کند و قصد دارد در فصل 24-2023 هم با پیراهن همین تیم به میدان برود.

حالا اتلتیک بخشی از نامه ارسالی از سوی پی اس جی به امباپه را که به ادعای آنها در تاریخ سوم جولای (12 تیر) برای او فرستاده شده منتشر کرده که به نظر می‌رسد لحن تهدیدآمیزی در آن نهفته است.

در این بخش از نامه آمده است:« جدایی از این باشگاه تنها در صورتی امکان پذیر است که تا 30 ژوئن 2025 به حضور در این تیم ادامه دهی یا به باشگاه دیگری فروخته شوی و این همان قراری است که مشخصا بین ما گذاشته شده بود.

همه بازیکنان بزرگ مانند تو به همین شکل از باشگاهشان جدا شده‌اند: برجای گذاشتن میراثی همیشگی و کمک متقابل به باشگاهی که به تو کمک کرد و از زمانی که تو نوجوان بودی از خانواده‌ات حمایت کرد.»

اظهارات این ملی‌پوش فرانسوی در چند روز اخیر و خصوصا صحبت‌هایی که روز گذشته درباره این که حضور در پی اس جی به او برای پیشرفت و کسب توپ طلا کمکی نخواهد کرد باعث دلخوری و عصبانیت مدیران این باشگاه و بسیاری از هم تیمی‌های امباپه شده است.

مدیران این باشگاه معتقد هستند که او توافقی محرمانه با رئال مادرید انجام داده و قصد دارد در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد و به جبران بدقولی سال گذشته‌ و تمدید قراردادش با پی اس جی راهی سانتیاگو برنابئو شود و قصد دارند مانع چنین اتفاقی شوند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *