آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قدردانی امام جمعه بندرعباس از حضور پرشور مردم در عید غدیرخم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در پیامی از حضور پرشور مردم ، همکاری و برنامه ریزی همه نهادها بویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی نمودند.

بازخبر/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در پیامی از حضور پرشور مردم ، همکاری و برنامه ریزی همه نهادها بویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی نمودند.
بسمه تعالی
پیامبر اعظم (ص) : عید غدیر بزرگترین عید امت من است.
غدیر چشمه جوشان و حقیقت جاودانی است که سرنوشت بشریت در تحقق آرمان جهانی بدان وابسته است.
اینک که مردم عزیز استان هرمزگان در کنار ملت بزرگ ایران و عاشقان ولایت و دلدادگان به ساحت مقدس امیرالمؤمنین  ( ع  ) در اقصی نقاط جهان پرچم احیای این فریضه فراموش شده را بدست گرفته و امسال شورانگیزتر از سالهای گذشته به احیای غدیر و فرهنگ سازی و نهادینه نمودن آن همت گماشتند برخود فرض می‌دانم مراتب شکر گذاری و قدردانی خود را از آحاد مردم شریف هرمزگان  و همه نهادها و دستگاههای اداری استان بویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در مدیریت میدان در کنار مردم عزیز بودند ابراز نمایم.
این حرکت مقدس طلیعه ای است که در سالهای آینده  با حضور و مشارکت هر چه بیشتر شمامردم مؤمن غدیر در کنار عاشورا و اربعین به دو بال حرکت به سمت آرمان جهانی ظهور تبدیل گردد.
                        محمد عبادی زاده
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *