آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

من تنها فوتبالیست حاضر در جشن عروسی گلزار بودم

مهاجم اسبق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی قاطعانه از حضور جواد نکونام در راس هرم هدایت این تیم حمایت کرد.

بازخبر/فراز فاطمی یکی از بی حاشیه ترین فوتبالیست‌های کشورمان در دهه ۸۰ بود. بازیکنی که علاوه بر پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس، فضای بازی در خارج از کشور را هم تجربه کرد مدیر اسبق تیم امید که پس از استعفای مهدی مهدوی‌کیا ترجیح داد کناره گیری کند در گفت‌وگو با خبر ورزشی شرایط استقلال را تحلیل کرد و البته پیرامون دوست دوران بچگی خود که حالا یک سوپراستار سینما محسوب می‌شود هم با ما هم کلام شد.

اول از استقلال شروع کنیم. انتخاب جواد نکونام را چطور می بینید؟
بهترین گزینه بود. بهترین گزینه و بهترین انتخاب چون هم هواداران او را قبول دارند و هم اینکه کاریزمای لازم و دانش فنی مناسب برای هدایت استقلال را دارد. جواد نکونام می تواند در استقلال موفق شود و حالا همه باید دست به دست هم بدهند و به او کمک کنند تا نتایج مطلوبی بگیرد. باید به جواد فرصت داد تا اندیشه‌های خود را در تیم پیاده کند. به نظرم همانطور که به آقای یحیی گل محمدی وقت دادند و حالا ثمرش را میبینند، باید به جواد نکونام عزیز هم فرصت بدهند تا کاملاً در استقلال جا بیفتد به نظرم نکونام می‌تواند به گل محمدی استقلال تبدیل شود.

در رابطه با دستیاران نکونام صحبت‌های خاصی مطرح است. گروهی می گویند همکاران او حتماً باید استقلالی باشند اما عده ای معتقدند اصلاً قرار نیست او صرفاً از چهره‌های قدیمی استقلال انتخاب کند.
وقتی یک سرمربی می آوریم باید به اختیارتان بدهیم چون اگر خدای نکرده یک تیم نتیجه نگیرد کسی با دستیاران کار ندارد و سرمربی باید پاسخگو باشد. آقای نکونام را آورده ایم و حالا باید اختیار بدهیم تا بر اساس اندیشه‌ها و روشهای خودش دستیار انتخاب کنید. اصلاً عیبی ندارد اگر هیچکدام از دستیاران او استقلالی نباشند مهم این است که استقلال با هدایت این مربیان نتایج خوبی بگیرد و موفق شود.

شما خودتان فوروارد استقلال بودید. به نظرتان این تیم مهاجم کلاسیک می خواهد یا بهتر است از وجود محبی یا قایدی در نوک خط حمله استفاده شود؟
قایدی و محبی اصلاً نباید به عنوان مهاجم مورد استفاده قرار بگیرند اصلاً کار خوبی نیست چون آنها وینگرهای خوبی هستند و اگر به خط حمله بیایند هم کارایی خودشان کم میشود و هم به استقلال لطمه وارد می‌شود. به نظرم استقلال قطعاً باید یک مهاجم کلاسیک جذب کند تا بتواند ضریب گلزنی خود را افزایش بدهد. از طرف دیگر، در میانه خط‌هافبک هم نیازمند بازیکنانی نظیر فابیو جانواریو یا مجتبی جباری است تا بتوانند برای فورواردها موقعیت خلق کنند.

شما مدیر تیم امید بودید. متاسفانه این تیم چند ماه سرمربی نداشت و مردم نگران وضعیتش هستند.
من جدا از اینکه مدیر این تیم بودم، خودم بازیکن تیم امید هم بوده ام و می دانم این تیم چه مشکلاتی داشت. البته رئیس فدراسیون عوض شد و برخی از این تحولات که در تیم امید به وقوع پیوست اجتناب ناپذیر بود اما حالا همه باید حامی رضا عنایتی و شاگردانش باشیم تا بالاخره طلسم نرفتن به المپیک طی ۵۰ سال اخیر را بشکنند.

جدا از دنیای فوتبال می‌خواهیم یک سوال هنری هم از شما بپرسیم. محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران که چند روز پیش ازدواج کرد از دوستان نزدیک شماست. در مراسمش بودید؟
بله بله! من و رضا از اول ابتدایی با هم همکلاس و رفیق بودیم رفاقت ما حالا حدوداً ۴۰ ساله شده است. من در مراسم عروسی رضا بودم و تنها فوتبالیستی هم بودم که در آنجا حضور داشت. اتفاقاً چون به صورت خانوادگی با همه این خانواده محترم آشنا هستم پس از مدت‌ها همگی این بزرگواران را در کنار هم دیدم و احوالپرسی کردم. رضا واقعاً بچه خوش قلب و باهوشی است و علاوه بر سینما، در موسیقی هم استعداد زیادی دارد. برای خودش و همسرش آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن هستم با توجه به این اتفاق زیبا که در زندگی اش رخ داده است آینده بهتری در عرصه کاری هم انتظارش را می کشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *