آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

توضیحات سرمربی فاینورد در مورد بازی ندادن به جهانبخش

سرمربی فاینورد در مورد کنار گذاشتن علیرضا جهانبخش از ترکیب اصلی فاینورد در بازی اخیر این تیم توضیح داد.

بازخبر/تیم فوتبال فاینورد شب گذشته (یکشنبه) در حالی در هفته بیست‌وهشتم اردویژه هلند موفق به شکست 5 بر یک والویک شد که علیرضا جهانبخش که قرار بود در ترکیب اصلی فاینورد راهی میدان شود، دقایقی پیش از شروع این دیدار خانگی حین گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به پایکسائو داد.

آرنه اسلات سرمربی فاینورد که نگران مصدومیت جهانبخش نیست، پس از این دیدار در مورد وضعیت بال راست خود گفت: علیرضا برای لحظه‌ای روی پای خود دردی احساس کرد اما در ادامه چنین حسی نداشت. او یک لحظه در مورد احتمال بازی‌ کردنش تردید داشت که این از نظر من کافی نبود. به این دلیل او را از ترکیب بیرون کشیدم، چون کادر پزشکی هم در مورد استفاده از علیرضا شک داشت. امیدوارم جهانبخش برای بازی پنجشنبه شب مقابل رُم آماده باشد.

وی همچنین در خصوص بازی پنجشنبه شب تیمش با رُم در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا اظهار داشت: من حالا فقط روی بازی با رُم تمرکز خواهم کرد. ما فصل گذشته در فینال لیگ کنفرانس با نتیجه یک بر صفر به آنها باختیم. رُم هنوز همان مربی (مورینیو) را دارد و هنوز هم به همان شیوه بازی می‌کند. فقط آنها حالا پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جورجینیو واینالدوم را هم دارند. آنها سه بازیکن خوب دیگر به ترکیب خود اضافه کرده‌اند.

سرمربی فاینورد صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: من به رُم احترام می‌گذارم. آنها با سبک بازی خود نتیجه می‌گیرند اما من ترجیح می‌دهم بازی‌های منچسترسیتی و ناپولی را تماشا کنم. من در این مورد صادق هستم.

فاینورد با این برد 67 امتیازی شد و در حالی صدرنشین اردویژه هلند است که اختلافش با آژاکس دوم جدولی 8 امتیاز است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *