آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کنایه سنگین روزنامه «اطلاعات» به رئیسی بابت «عبرت» استعفای سومین وزیر کابینه

روزنامه اطلاعات نوشت: آیا همین تعبیر و عبرت می‌تواند آنقدر روشنگر باشد که یک وزیر فرهنگی که به جای جلوه فروشی و زهدنمایی و سابقه تراشی، به مشاوران متخصص و کارآزموده بها دهد و خود نیز مدارج مدیریت و فرهنگ را به تدریج طی کرده باشد و در یک کلام برنامه و قابلیت داشته باشد، بر این مسند بنشیند؟

  • اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
  • آیا همین تعبیر و عبرت می‌تواند آنقدر روشنگر باشد که یک وزیر فرهنگی که به جای جلوه فروشی و زهدنمایی و سابقه تراشی، به مشاوران متخصص و کارآزموده بها دهد و خود نیز مدارج مدیریت و فرهنگ را به تدریج طی کرده باشد و در یک کلام برنامه و قابلیت داشته باشد، بر این مسند بنشیند؟ آیا این نکته به قدر کافی روشن و بدیهی نیست؟ و اینکه به جای حذف ادبیات و فرهنگ انسان پرور و معنویت گستر این سرزمین و آموزش دانش و تکنولوژی و افقهای بزرگ اندیشه، درپی تبلیغات بی‌مایه و بی‌نتیجه‌ای که اینک موجب دلزدگی و واکنش ناخوشایند و دلسردی دانش‌آموزان و تمام نوجوانان و جوانان میهن شده است نرود؟ و پس از نزدیک به نیم قرن که از ظهور جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، آیا این توقع زیادی است از وزیر آموزش و پرورش؟ ‌/روزنامه اطلاعات
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *