آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

روشن: چرا یامگا از دروازه حریفان دور است/ساپینتو باید در رفتارش تجدید نظر کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یامگا فصل گذشته یکی از عناصر تهاجمی موثر بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت؛ نمی‌دانم چرا ساپینتو او را از دروازه حریفان دور نگه می‌دارد. به طور حتم این تصمیمات اشتباه فنی در عملکرد استقلال تاثیر منفی می‌گذارد.

بازخبر/حسن روشن روز دوشنبه با اشاره به تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در روزی که باید برنده از زمین خارج می‌شد به تساوی دست یافت تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد.

وی افزود: استقلال نمایش خوبی را در این بازی به اجرا گذاشت و فرصت‌های خوبی را برای گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کرد و اگر دقت لازم را داشتند تعداد گل‌های این مسابقه افزایش پیدا می‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه در بازی با فولاد خوزستان پنالتی‌ برای استقلال گرفته نشد موضوعی است که باید توسط کارشناسان داوری بیان شود.

روشن گفت: من همچنان منتقد رفتار ریکاردو ساپینتو هستم و اعتقاد دارم او باید بر رفتار خود مسلط باشد، در استقلال این رفتارها مورد تایید هیچکس نیست و من بارها گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم که باید جلوی این رفتارها گرفته شود.

وی تاکید کرد: فکر کنید ساپینتو در بازی با فولاد خوزستان محروم نبود و در کناز زمین حضور داشت، به نظر شما چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ به طور حتم با اتفاقی که در جریان بازی رخ داد، او دوباره جنجال بزرگی ایجاد می‌کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *