آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس:

تولید روزانه بیش از صد تن روغن‌ در هرمزگان/مشکل کمبود روغن وجود ندارد

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس گفت: روزانه بیش از صد تن روغن‌های خوراکی و سرخ کردنی مصرفی خانوار، در کارخانه بندرعباس تولید می‌شود.

بازخبر/  محمد داوود میگلی صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر، افزود: اکنون روغن‌ها در سه اندازه ۸۱۰ گرمی، سه لیتری و پنج کیلوگرمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه روغن‌های تولیدی با توجه به نیاز بازار، علاوه بر توزیع در استان، به بوشهر و فارس نیز فرستاده می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر این کارخانه توانایی تولید روغن بیشتر از نیاز استان را هم دارد.

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس با اشاره به اینکه تولیدات این کارخانه با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارهای روز دنیا تولید می‌شود، عنوان کرد: با فعالیت این کارخانه مشکل کمبود روغن در هرمزگان وجود ندارد.

میگلی با بیان اینکه در صورت درخواست هر فروشگاه و ثبت در سامانه جامع تجارت، روغن‌های تولیدی برای آن‌ها ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد:  این کارخانه ظرفیت ارسال تولیدات خود را به همه شهرستان‌های استان دارد.

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس در پایان گفت: این کارخانه تنها کارخانه روغن جنوب کشور و در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس واقع است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *