آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره لیگ برتری

خبر ورزشی نوشت: سعید صادقی با پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف مواجه شده است.

بازخبر/  بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده و آمار ۷ گل و ۱۰ پاس گل را از خودش به ثبت رسانده است. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال هم به دنبال خرید این بازیکن هستند. صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده ، به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکراتی هم بین طرفین انجام شده است. از طرف مقابل فرهاد مجیدی هم به دنبال جذب این بازیکن است و بدش نمی آید این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

با وجود علاقه سرخابی ها به جذب صادقی ، این دو تیم کار سختی برای خرید سعید خواهند داشت. صادقی به غیر از دو تیم مطرح پایتخت ، پیشنهاداتی از قطر و پرتغال دارد و ممکن است لژیونر شود. لازم به ذکر است اولویت صادقی بازی در تیمی است که فرصت ملی پوش شدن داشته باشد و از همین رو می خواهد با تامل بیشتری تیم بعدی خود را انتخاب کند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *