آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قایقران هرمزگانی مقام اول تست تیم ملی را از آن خود کرد

تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

بازخبر/  این تست در بخش بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان با حضور نفرات برتر تست انتخابی آذر ۱۴۰۰ و مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد.

ورزشکاران در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر بانوان در مواد کایاک و کانو رقابت کردند. ۱۳ قایقران در کانوی بانوان، ۱۹ قایقران در کایاک بانوان، ۱۸ قایقران در کایاک آقایان و ۷ قایقران در کانوی آقایان در این تست شرکت کردند.

ورزشکاران در گروه‌های مقدماتی به رقابت پرداختند و پس از آن ۶ نفر هر ماده در هر مسافت در فینال مسابقه دادند و در پایان نفرات برتر هر ماده مشخص شدند.

در کایاک ۵۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۲:۰۳.۳۳۰ دقیقه، سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۲:۰۶.۵۷۰ دقیقه و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۲:۰۷.۱۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۴۵.۸۶ ثانیه اول سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۴۶.۷۳ ثانیه دوم و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۴۶.۷۶ ثانیه سوم شدند.

نتایج این تست در اختیار کمیته و کادر فنی تیم ملی آبهای آرام قرار می‌گیرد و با صلاحدید سرمربی تیم ملی نفراتی به ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *