آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرپرست فرمانداری بندرعباس خبرداد:

آغاز گازرسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی بندرعباس

سرپرست فرمانداری بندرعباس ضمن تشکر از اقدامات مثبت و جهادی شرکت گاز استان و بیان برخی از مسائل و مشکلات گاز شهرستان از آغاز گاز رسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد.

بازخبر/ محمد مرودی صبح امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گسترش شبکه گاز بعنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی به شمار می‌رود که این امر در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه‌ شهروندان   می‌تواند موثر باشد

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به  نارضایتی گروهی از شهروندان نسبت  به عدم آسفالت  برخی معابر پس از گازکشی افزود: شرکت گاز نسبت به   اتمام پروژه های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با تاکید بر اینکه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اگر به روستایی یا شهری  نعمتی مانند گاز می‌رود، باید اقتصاد روستا و آن منطقه نیز به حرکت در بیاید،و  این امکانات باید سبب تحول آن روستا شود.

مرودی در پایان بر افزایش سطح خدمات رسانی و کسب رضایتمندی مشترکین تأکید و اظهار کرد: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثر شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند و تا به امروز اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت انجام شده است که یکی از نتایج آن افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشترکین بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *