آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

تشکیل کارگروه ویژه حمایت تا صعود تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز وقت حمایت و تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت حداکثری در جهت صعود بی دردسر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول و شاد کردن مردمی است که این روزها با ورزشگاه خلیج فارس آشتی کرده و هر هفته شاهد حرص خوردنشان هستیم.

بازخبر/ احمد کناری زاده صبح امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها بود که آئین تجلیل از اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر بندرعباس برای نخستین بار در بندرعباس و به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد، اقدام شایسته ای بود که ضمن تجلیل از بزرگوارانی که در ادوار گذشته مسیر خدمت به مردم را هموارتر کردند، بستری را در جهت استفاده از دیدگاه ها و تجارب ارزشمند آنان نیز فراهم کرد که از رئیس شورا به جهت این اقدام نیکو که گامی مثبت در ایجاد همگرایی، هم افزایی و استفاده حداکثری از کلیه ی ظرفیت ها در تدوین برنامه ای منسجم در جهت حل مسائل شهری و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان می باشد، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد شهردار بندرعباس نسبت عمل به توصیه دین مبین اسلام و بزرگان دین در مقوله مهم مشورت و استفاده از ظرفیت شهرداران گذشته اقدام کند، افزود: هرچند که در اوایل فعالیت شهردار این پیشنهاد را ارائه کردم و بانشست با این عزیزان از ظرفیت ها و تجارب گذشتگان در راستا مدیریت شهری استفاده کند زیرا دیگر زمان اختراع چرغ نیست بلکه با استفاده از تجربیات چرخ مدیریتی را به چرخش دربیاورید.

کناری زاده با اشاره به اینکه جا دارد از اهتمام مجموعه شهرداری بندرعباس به ویژه شهردار در اجرای شایسته مصوبه کمیسیون خدمات شهری در خصوص مراسم بزرگداشت روز کارگر که موجبات تزریق روحیه ی نشاط و شادابی را در جامعه خدوم کارگران شهرداری بندرعباس فراهم آورد، تشکر و قدردانی کنم، خاطرنشان کرد: امید است که با تقویت همکاری بین شورای اسلامی شهر به عنوان رکن سیاست گذار و ناظر و شهرداری به عنوان رکن اجرایی در مدیریت شهری، برنامه های شاد، متنوع و فرهنگی هدفمندتری را در همین راستا شاهد باشیم زیرا شورای شهر، شورای خدمت به تمامی اقشار به ویژه کارگران پرتلاش شهرداری است. همچنین از مجموعه ی پرتلاش شهرداری انتظار می رود، طرح ها و برنامه های نوآورانه ای که در آینده ای نزدیک و در حوزه ی خدمات شهری در دستور کار کمیسیون قرار دارد را با جدیت اجرا کند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه سخن از ورزش حرفه ای در بدنه ی شهرداری است، اظهار کرد: شاید این روزها بیشتر از هر روز دیگری به خود و سایر همکارانم در شورای اسلامی شهر بندرعباس به ویژه کمیسیون فرهنگی می بالم که با ایستادگی مقابل افرادی که سعی در خشکاندن ریشه ی ورزش حرفه ای در بدنه ی شهرداری بندرعباس داشتند و حتی طرح واگذاری رایگان آن به برخی بنگاه های اقتصادی را مطرح می کردند، سبب ثبت برگ زرینی در دفتر ورزش هرمزگان شده ایم.

وی ادامه داد: امروز تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بار دیگر روزنه های امید و شادی را به روی ورزشکاران و ورزش دوستان گشوده و با پیروزی ها و موفقیت هایش، روح امید و نشاط را در کالبد جامعه دمیده است و به نوعی بار دیگر این مهم را به اثبات رسانده است که ورزش و فوتبال نه یک تحرک ساده که فراتر از آن بوده و هویت بخشی و افتخار را برای هر شهروندی به دنبال دارد.

کناری زاده بیان کرد: امروز که در حال برگزاری این جلسه هستیم ۴ فینال، ۴ نبرد و ۴ هفته ی حساس پیش روی تیم شهرداری بندرعباسی است که با تیم صدرنشین جدول، چوکا تالش تنها ۲ امتیاز فاصله دارد و به طور حتم با شناختی که از کادرفنی و تلاش بی‌دریغ بازیکنان دارم، به طور حتم این پتانسیل و توانایی در تیم شهرداری بندرعباس وجود دارد که به عنوان تیم اول و مدعی مستقیما راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شود.

وی اظهار کرد: اما آیا تدارک کنونی، حمایت فعلی و پشتیبانی ها در حد صعود به لیگ یک است؟آیا پاداش در نظر گرفته شده برای بازیکنان با پاداش تیمی همچون چوکا تالش برابری می کند؟ آیا پشتیبانی ها برای  حضوری بی دغدغه در زمین حریف و حمایت مسئولان شهرداری بندرعباس در حد تیمی است که یک شهر برای صعودش بسیج شده اند؟ به طور حتم جواب این موضوع منفی است.

کناری زاده بیان کرد: اکنون زمان فکر و چه کنم چه نکنم نیست بلکه امروز وقت حمایت و تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت حداکثری در جهت صعودی بی دردسر به لیگ دسته اول و شاد کردن مردمی است که این روزها با ورزشگاه خلیج فارس آشتی کرده و هر هفته شاهد حرص خوردنشان هستیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در روزگاری که افرادی که ابتدای فصل مخالف تیمداری و حتی هبه ی رایگان به بنگاه اقتصادی بودند و امروز خود را ناجی تیم شهرداری و دخیل در موفقیتش می دانند، دست از شعارها بردارند و مدیران شهرداری بندرعباس به کارزار آمده و پروژه ی حمایت تا صعود تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به مرحله ی اجرا برسانند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی آقایان و آماده سازی فوتبال ساحلی بانوان نیز در راه است و هنوز این بزرگواران زحمتکش در مسیر دریافت مطالبات گذشته شان در رفت و آمد بی حاصل هستند و امیدوارم فکری برای تسویه ی بدهی به جای مانده به پرچمداران فوتبال ساحلی هرمزگان کرده باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *