آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

۹۳ درصد مردم هرمزگان دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند

استاندار هرمزگان از تزریق ۹۳ درصدی دُز دوم کرونا توسط مردم این استان خبر داد و از عموم مردم کشورمان دعوت کرد در تعطیلات پیش رو، به هرمزگان سفر کنند.

بازخبر/ مهدی دوستی در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این نکته که مردم استان هرمزگان توجه ویژه‌ای به امر واکسیناسیون داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مطابق آمارها ۹۸ درصد مردم هرمزگان واکسن دُز اول و ۹۳ درصد مردم دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: استان هرمزگان با پوشش بالای واکسیناسیون یک استان امن و سالم است که در ۱۵ روز گذشته تنها یک فوتی کرونایی داشته‌ایم و به همین جهت از عموم ملت شریف ایران دعوت می‌کنم در تعطیلات پیش رو استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

دوستی بیان کرد: در استان هرمزگان نیازمند دو تاسیس دو دانشگاه علوم پزشکی جدید در شرق و غرب استان هستیم که دانشگاه علوم پزشکی شرق به مرکزیت میناب و دانشگاه علوم پزشکی غرب نیز به مرکزیت بندرلنگه باید احداث شوند.

وی تصریح کرد: مراکز آزمایشگاهی استان نیازمند تجهیز هستند و از همین رو از وزارت بهداشت می‌خواهیم نسبت به تجهیز آزمایشگاه‌های استان اقدام کنند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان استان هرمزگان با تلاش‌های بسیار در ایام گذشته در صیانت از جان شهروندان همت کردند و نیاز است با تزریق اعتبار از سوی وزارت کشور معوقات کادر درمانی پرداخت شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *