آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
با اجرای طرح فروش بدون محدودیت و قرعه‌کشی

وانت‌های زامیاد در سبد محصولات شرکت ماندنی شدند

علیرغم اینکه سال گذشته صحبت از حذف وانت‌های زامیاد با سطح کیفی یک ستاره از پنج ستاره کیفی مطرح بود و مقرر شده بود تنها تا پایان سال ۱۴۰۰ بر مدار تولید باشد اما با اجرای طرح فروش آن بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌ها، نشان می‌دهد این خودروها همچنان در سبد محصولات شرکت زامیاد (زیر مجموعه گروه سایپا) خواهد ماند.

بازخبر/بر اساس ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته در ماه‌های متوالی سال گذشته و سال‌های پیش از آن، همیشه وانت‌های نیسان‌های زامیاد در سطح کیفی یک قرار گرفته و تغییری در ساختار برای ارتقا کیفیت نداشته‌اند.

در این میان تابستان سال گذشته بود که زمزمه‌ها بر توقف تولید این دست خودروها پس از نیم قرن،   به گوش رسید و صحبت‌ها بر این بود که نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید و فروش این محصولات ادامه داشته باشد و پس از آن متوقف و وانت پادرا پلاس که نسل جدیدی از وانت‌های تک‌کابین سایپاست جایگزین نیسان آبی یا همان نیسان‌های زامیاد شود. با این وجود اما تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ که آخرین ازریابی کیفی خودروها منتشر شد، دیدیم که تولید وانت‌های زامیاد همچنان ادامه داشته است.

این در حالیست که تعداد کثیری از وانت‌های نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز آپشنال شرکت زامیاد (زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا) در سطح قیمتی ۲ به سبب عدم مطابقت با استانداردهای لازم، در پارکینگ‌های این شرکت  انبار شده‌اند.

اما حال گروه زامیاد قصد دارد از امروز (سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) این محصولات را بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان در قالب طرح پیش‌فروش برای عرضه در مرداد الی شهریور ماه سال جاری عرضه کند.

مهلت ثبت‌نام برای خرید سه محصول نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و وانت پادراپلاس از ۱۰ صبح امروز آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *