آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

وضعیت بیمارستان کودکان بندرعباس قابل قبول نیست

استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است.

بازخبر/ مهدی دوستی صبح امروز (۳۱ فروردین ماه) در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افزود: سال گذشته سالی پر کار و توام از تنوع کاری و سخت برای فعالان حوزه سلامت بود و از همین رو مردم قدردان زحمت عزیزان کادر درمان هستند.

وی اظهار کرد: امروز مهمترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی آمبولانس دریایی است و این دغدغه بجا و درست است، که باید هرچه سریعتر در این مورد اقدام کرد تا این دغدغه به زودی رفع شود.

استاندار هرمزگان مسئله آموزش را مهترین نیاز در جهت تربیت نیروها دانست و عنوان کرد: نیازمند تربیت نیروهایی در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم که خوب آموزش دیده باشند و در استان ماندگاری داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی مستمر و خوبی به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم پروژههای نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را امسال به پایان رسانیم من نسبت به این مسئله خوشبین هستم و انتظار داریم در این حوزه اتفاقات خوبی رخ دهد، خوشبختانه اعتبارات خوبی در زمینه بهداشت و درمان اختصاص یافته است که میتوان با استفاده از این منابع نسبت به تکمیل پروژههای نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان اقدام کرد.

دوستی پرستاران را خادم و ایثارگر دانست و بیان کرد: خدمات مستمر پرستاران در طول سال و حتی در لحظات تحویل سال نشانه ایثار آنها بود و بایستی آنها را خادم واقعی دانست و قدردان این زحمتهای کادر درمان بود.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفرهای خود به بخش و شهرستانهای استان تصریح کرد: مهمترین دغدغه مردم در هر بخش و شهرستان مسئله بهداشت و درمان است و این مسئله بجا و درست است و باید برای بهداشت و درمان یک کار اساسی کرد تا مردم بتوانند خدمات خوب و در شان دریافت کنند.

دوستی در پایان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است تا بتوانیم بیمارستان کودکانی در شان و جایگاه مردم این استان بسازیم تا خدمات دهی مناسبی به مردم دهد که به وجود آن افتخار کنیم تا شرمنده این مردم شریف نباشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *