آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شهردار بندرعباس:

پرداخت حقوق پرسنل در اولویت قرار دارد

شهردار بندرعباس گفت: پرداخت حق وحقوق پرسنل شهرداری یکی از اولویت‌های اصلی است و از شورا خواهش می‌کنم به بنده فرصت بدهند و تمام مناطق و معاونت‌ها در حال پیگیری و انجام کار هستند.

بازخبر/ مهدی نوبانی در حاشیه نشست علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان کرد: بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در بندهای مختلف به شهرداری‌ها اجازه داده که هزینه کرد خود را صرف کمک به بودجه جاری و حقوق، تجهیز نوسازی و بازسازی ماشین آلات عمرانی، توسعه خدمات الکترونیکی و حمایت از طرحهای درآمدزا استفاده کنند.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: سال گذشته از محل عوارض ارزش افزوده، حدود ۴۸۰ میلیارد تومان پرداختی اداره امور مالیاتی هرمزگان به شهرداری بود که شهرداری نیز۱۸۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای خود به آن افزود و جمعاً به مبلغ۶۶۰ میلیارد تومان حقوق و بیمه پرسنل را پرداخت کرد.

نوبانی با بیان اینکه بیشترین درآمدها در شهرداری‌های کشور از محل پروانه ساختمانی است، افزود: سه ماه اول سال معمولا با رکود مواجه هستیم. بخش زیادی از بودجه مذکور صرف پرداخت بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران شد و ما اعتقاد داریم پیمانکاران بازوان اصلی مجموعه شهرداری هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: در طی ماه های گذشته، ممیزی شهر بندرعباس را آغاز کردیم. رسیدگی به پرونده‌های حقوقی نیز در دستورکار است. در حوزه سرمایه‌گذاری نیز همانطور که اعضای شورا واقف هستند، هیچ زیرساختی در شهر وجود ندارد که این مهم در بلند مدت اتفاق می‌افتد.

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به اینکه انتهای سال، موضوع پرداخت بدهی و خرید ۲۴ دستگاه اتوبوس را داشتیم، حقوق پرسنل به تاخیر افتاد.

وی اضافه کرد: ای کاش این حساسیت را اعضای شورا در ادوار گذشته‌ هم داشتند. پرسنل شهرداری می‌توانند شهادت دهند که در ادوار گذشته حقوق با سه تا چهار ماه تاخیر پرداخت می‌شد.

نوبانی در پایان تصریح کرد: به زودی با همراهی شورای شهر و همکاری نیروهای خدوم شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در شهر خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *