آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده مجلس با اشاره به راهبرد وزارت صمت در تحول صنعت خودرو مطرح کرد

رضایت خریداران با اقدام ایران خودرو در تکمیل خودروهای ناقص محقق شد

یک نماینده مجلس گفت: امیدواریم هر چه زودتر موضوع واگذاری سهام باقیمانده دولت در شرکت‎های خودروسازی محقق شود.

بازخبر/  احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین به موضوع واگذاری مدیریت دولتی دو خودروساز بزرگ کشور به بخش خصوصی ظرف مهلت شش ماه آینده به عنوان یکی از فرامین هشت گانه ریاست جمهوری در حوزه صنعت خودرو و راهبرد وزارت صمت اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.

وی در این باره اظهار داشت: وزیر صمت نیز چندی پیش نسبت به واگذاری سهام دولت و وزارت صمت در خودروسازی‌ها در آینده نزدیک با توجه به سهم اندک دولت در این صنعت تاکید داشتند.
وی ضمن اشاره به اظهار وزیر صمت مبنی بر اینکه به دنبال واگذاری، نقش دولت در تصدیگری صنایع خودروسازی به تنظیمگری و نظارت محدود خواهد شد، افزود: امیدواریم این امر هر چه سریعتر عملیاتی شود.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدام ایران خودرو در ترخیص تعداد قابل توجهی از خودروهایی که در پارکینگها متوقف بودند، گفت: این خودروها با رفع نقص یا تکمیل قطعات روانه بازار شدند که این اقدام در راستای افزایش رضایتمندی مردم و تامین عرضه برای تقاضای موجود در بازار کشور بود.
ارکانی افزایش مدت زمان گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام و خاطرنشان کرد: در فضای رقابتی صنعت خودروسازی، افزایش مدت زمان گارانتی و دامنه پوشش گارانتی و همچنین ارتقای کیفیت در قالب خدمات پس از فروش با جلب رضایت بیشتر مصرفکنندگان و افزایش رغبت آنها به خرید از خودروسازان داخلی همراه خواهد بود که امیدواریم در این مسیر افزایش رضایتمندی مردم حاصل شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *