آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

اسکان مطلوب دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اولویت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تزریق ۳ دوز واکسن کرونا در پیشگیری از این بیماری نقش مهمی در جامعه داشته است به طوری که مردم دنیا با تزریق واکسن، خود را با سبک زندگی با کرونا همچون بیماری‌های واگیر دیگر عادت می‌دهند.

 بازخبردکتر حسین فرشیدی صبح امروز (۲۴ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از خوابگاه دخترانه کوثر این دانشگاه با اشاره به اینکه بازگشایی دانشگاه با تمهیدات خاصی صورت می گیرد، افزود: به خانواده ها این اطمینان داده می‌شود که دانشجویان با سه دوز واکسن کرونا در این خوابگاه‌ها حضور خواهند داشت و اهمیت رعایت اصول پیشگیری در همه موقعیت‌ها مورد تاکید است و همه شیوه‌نامه‌های مربوطه اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به برخی پرسش‌های دانشجویان در زمینه مسائل صنفی، رفاهی در دانشگاه، اظهار کرد: برخی از آیین نامه‌های حوزه دانشجویی کشوری است و برای همه دانشگاه‌ها یکسان ابلاغ شده است و برای بازنگری برای برخی مناطق همچون هرمزگان مستنداتی به شورای فرهنگی ارائه خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: همه ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بخش امور خوابگاهی به کار گرفته شده است تا به بهترین نحو اسکان دانشجویان صورت بگیرد و با توجه به مراجعه دانشجویان این مهم طبق برنامه اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، در این نشست دانشجویان به برخی مسائل صنفی و رفاهی خود از جمله امور تغذیه، امور نقلیه،تربیت بدنی، خوابگاه و امورآموزشی در حضور رئیس دانشگاه، معاون و مدیران فرهنگی و دانشجویی و… مطرح نمودند که با تاکید دکتر فرشیدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *